. . .
22 Feb
22Feb

בעקבות סכסוך בכביש בין נהג רכב פרטי לנהג אוטובוס קו 3 ברחוב העלייה בעיר בית שמש, נהג הרכב הפרטי ביצע ירי באמצעות "אקדח מסמרים" של בעלי מקצוע לעבר האוטובוס וגרם לניפוץ השמשות.

הנהג פתח את הדלת האחורית והנוסעים הצליחו להימלט ללא נפגעים, נהג האוטובוס נפגע חרדה והגיש תלונה במשטרה.

המשטרה פתחה בחקירה ובפעולות לאיתור הנהג החשוד.

פ', נהג האוטובוס שהותקף החבר בארגון נהגי האוטובוסים, העיד: "זה אחד האירועים הקשים שהיו לי בחיים. זה קרה ממש  לפני התחנה הסופית, בתחנה ליד הביא, הורדתי נוסעים ופתאום אני הרגשתי פיצוץ ענק, עם רעש ענק. לא הבנתי מה קורה. ראיתי רכב שעובר אותי ואת הנהג מכניס את היד מהחלון חזרה לרכב ובורח.

המזל היה שרוב הנוסעים ישבו בסוף האוטובוס והוא ירה על הצד הקדמי. שתי השמשות הגדולות בצד של הנהג נפגעו והיה פה מזל גדול שזה לא פגע באיש ולא בי. כולם מיד קפצו מהמקום, פעלתי מהר, פתחתי את הדלתות שכולם יברחו, אני חשבתי שזה פיגוע ומיד התקשרתי למשטרה".

הנהג ציין עוד כי "הוא היה במאזדה וניסה לחתוך אותי באמצע סיבוב ולא הצליח. אבל אני לא חושב שהוא ערב בגלל זה, גם אם הוא התעצבן מי יורה על אוטובוס מלא נוסעים בגלל עצבים?"

האוטובוס שהותקף, צילום: הסתדרות לאומית

מדוברות המשטרה נמסר:

"מבירור שערכה המשטרה בעקבות שהתרחש הערב, עולה כי מדובר בגרימת נזק ככל הנראה באמצעות "אקדח מסמרים" המשמש אנשי מקצוע, זאת על רקע סכסוך בכביש בין נהג רכב לנהג האוטובוס.

שוטרים שהוזעקו למקום, החלו בחקירת המקרה ונהג האוטובוס מגיש תלונה כעת בתחנת המשטרה. בתוך כך, נערכות פעולות לאיתור הנהג החשוד שמעורב בכך".

ארגון נהגי האוטובוסים מסר בתגובה:

"האוטובוסים הם סמלי שלטון ולא בכדי בוחרים לירות עליהם. לאחר הפיגוע  הקשה בבוקר בו נרצח אדם, אנו חווים עוד אירוע קשה  מאוד. אסור שדם הנהגים והנוסעים יהיה הפקר".

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.