. . .
18 Jan
18Jan

שעות של המתנה, עשרות שוטרים, מאות תושבים וראש ממשלה ש'עבר' בבית שמש. 

הידיעה על בואו של ראש הממשלה יצאה מ'בית שמש חדשות' ופשטה בבית שמש כולה. 

תושבים רבים מרמת בית שמש והסביבה כולה הגיעו למרכז רמת בית שמש א', לאחר ששמעו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בדרכו למוקד החיסונים של מרפאת 'מאוחדת'.

היחידה לאבטחת אישים של השב"כ הממונה על אבטחתו של ראש הממשלה, דאגה מבעוד מועד למחסומים רבים סביב למקום, על מנת למנוע מההמון להתקרב למרפאה.

אך לא רק. אנשי היחידה לאבטחת אישים דאגו היטב שאף תושב לא יוכל לראות גם לא לשבריר שניה את ראש הממשלה, כאשר מחיצה הועמדה לאורך הדרך לכניסה האחורית למרפאה, אוהל גדול הוקם במקום חניית הרכבים ובנוסף משאית שהסתירה את הרכבים. 

כך נבלע ראש הממשלה מרכבו הישר אל תוך מרפאת מאוחדת במרכז. נבחרי הציבור שהצטרפו לביקור נבחרו בקפידה רבה ומעטים מאוד הם היו.

שמירת ההנחיות? כנראה שזה לא תמיד תופס. לא בחוץ ולא בפנים, אף אחד לא שמע ולא שמר על כך.  סליחה, חוץ ממסיכות שהרוב לבשו, לא תמיד על האף.

ראש העיר עליזה בלוך היתה בין הבודדים שבאו בשערי המרפאה ודיברה במסיבת העיתונאים עם ראש הממשלה, שר הבריאות אדלשטיין ומנכ"לית מאוחדת.

 לעומתה, סגנה מהליכוד - משה שטרית, וראש מפלגתו בבית שמש שלום אדרי ישבו עם ראש הממשלה ושר הבריאות אדלשטיין לשיחה קצרה, לדבריהם על מנת לבקש מהם לדאוג לקדם את העיר בית שמש.


צרור תמונות מההמון שבחוץ ומראש הממשלה שבפנים לפניכם:


צילום משה כהן:


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.