. . .
25 Feb
25Feb

כ"ק מרן אדמו"ר מדזיקוב ויזניץ שליט"א:

"להרב אברהם קאפ ולכל מתנדבי 'עזרת אחים' יש כח מיוחד לברך את כלל ישראל"

לקראת ימי הפורים הגיע כ"ק מרן אדמו"ר מדזיקוב ויזניץ לביקור מיוחד במטבח החדש ורחב הידיים של ארגון החסד של בית שמש, 'עזרת אחים'. הרב אברהם קאפ יו"ר הארגון נתן סקירה מפורטת מההכנות הקדחתניות המתבצעות, במסגרת מבצע ענק וחסר תקדים בהיקפו, של שליחת מנות מזון מבושלות למאות משפחות בבית שמש. האדמו"ר שליט"א, שמע רבות ונחשף מקרוב לפעילותו של ארגון 'עזרת אחים', ובכל זאת לא יכול היה להסתיר את הפתעתו מכמויות המזון האדירות שהתבשלו במקום, ושיחולקו ב'תענית אסתר' לכל משפחה בבית שמש שאחד מבניה או אחד ההורים לוקה במחלה חלילה וחס. 

באותו המעמד נתן האדמו"ר שליט"א תרומה הגונה לפעילות 'עזרת אחים', ולאחר שהרעיף שפע ברכות על ראשו של יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ,  התבטא הרבי באופן נדיר: "רבי אברהם", אמר האדמו"ר, "לך ולכל מתנדבי הארגון יש כח מיוחד לברך את כלל ישראל, בהיותכם שליחי שמים להאיר כל כך הרבה בתים, ולהאכיל פיות של אלפי ילדים רעבים. אנא, נצלו את הכח הזה בימי הפורים, כדי לברך את עם ישראל בכללות ובפרטות בכל מילי דמיטב". 

האדמו"ר שליט"א התעניין אודות פעילויות הארגון הנוספות, בהן הפעלת רשת המועדוניות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, רשת סניפים של השאלת כלים וציוד רפואי בכל אחת משכונותיה של בית שמש, מערך היסעים רחב היקף ורב פעילות שמבצע נסיעות שוטפות לכל אורך שעות היום לבתי החולים בירושלים ועודו עווד. 

הרבי שליט"א בירך את הרב קאפ שיזכה להמשיך עוד רבות בשנים בפעילות הקדושה למען תושבי העיר, והרעיף מברכות קדשו על כל התורמים ל'עזרת אחים' שיזכו בסייעתא דשמיא לבתים מלאי שמחה וכל טוב, וירוו רוב נחת מכל יוצאי חלציהם מתוך בריאות ושמחה

לתרומות: https://www.ezratachim.com/%D7%93%D7%A3-%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%94/

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.