. . .
07 Aug
07Aug

שלוש שנים לאחר שנסגר, סניף חברת החשמל חזר לפעול בעיר בית שמש, שר האנרגיה ישראל כץ הגיע לטקס חנוכת הסניף שישכון בבניין משרדי הממשלה ברחוב הרצל, השר לצד חברי סיעת הליכוד ואנשי חברת החשמל גזרו את הסרט בפתח הבניין ועלו לקביעת מזוזה, נאומים וברכות במשרדים החדשים.


יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי סגן ומ"מ רה"ע משה שטרית סגנית רה"ע רינה הולנדר וממונה האנרגיה בעירייה חמוה"ע צבי ווליצקי וחמוה"ע אסצ'לו מולה - ברכו על המהלך החשוב להחזרת הסניף שיתן מענה לתושבים רבים והודו לשר על היענותו המהירה לנושא.


השר ישראל כץ בירך גם הוא על חזרת הסניף ועל פעילותם של חברי מועצת העיר למען המהלך, אמר שימשיך לעזור לבית שמש והזכיר את פעילותו למען הרחבת כביש 38.


שר האנרגיה והתשתיות, חה"כ ישראל כץ:

"באתי לכאן היום כדי להאיר את העיר בית שמש. בעקבות בקשתו של חבר מועצת העיר שלום אדרי, לאחר פניות רבות שקיבל מהתושבים לשיפור וייעול השירות של חברת החשמל בעיר, הנחתי את הגורמים הרלוונטיים לבחון הקמת מרכז ייעודי שבו יינתן מענה אישי, פנים אל פנים, עבור תושבי העיר ובעיקר לאוכלוסייה הוותיקה בעיר. אני מודה למנכ"ל חברת החשמל על הסיוע, ומתחייב תמיד להיות קשוב לצרכי התושבים היקרים - כפי שפעלתי בכל תפקידיי בעבר".


חבר מועצת העיר והממונה על בית שמש הוותיקה, שלום אדרי:

"אני מודה לחברי ישראל כ"ץ, שר האנרגיה והתשתיות, על ההיענות וההירתמות למען תושבי העיר בית שמש. לאורך השנים בתפקידיו השונים בממשלה, השר כ"ץ דאג לפעול למען קידום והתפתחות העיר בשלל פרויקטים שונים שמשפרים את איכות חייהם של תושבי העיר".


תיעוד:

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.