. . .
01 Dec
01Dec

שטרית: "זו תהיה חגיגה בסטייל. קורונה או לא, אנחנו הולכים להוציא אל הפועל אירוע שלא ישכח"

במהלך חג החנוכה של שנת 1950 הוקמה העיר בית שמש, ולכן בחג הקרוב נציין יום הולדת 70 לעיר. אגף אירועים וספורט בשיתוף רשת המרכזים הקהילתיים מתכננים רצף של אירועים ובהם מופעים בשכונות ברחבי העיר ואירוע מרכזי ומיוחד שיפתח את החגיגות.

"בית שמש חוגגת 70" הוא האירוע העירוני הראשון שהולך להיות משודר בתקשורת הארצית בלייב!

"בימי הקורונה אנחנו לא יכולים להזמין אלפי תושבים לאירוע עירוני כמו הופעות באמפי למשל" מסביר סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית "אלפים צפו בשידורים שלנו ביום הזיכרון או ביום השואה, אך אלו היו שידורים אינטרנטיים ורבים מהתושבים לא חשופים אליהם. לכך מצאנו פתרון. לראשונה אירוע עירוני ישודר בתקשורת הארצית בלייב, כך כל תושב יוכל פשוט להתרווח על הספה וליהנות משעה מעניינת ומרגשת שמרכזה העיר בית שמש. הולך להיות אירוע מיוחד!"

האירוע ישודר ביום ב', ה-14.10 בשעה 19:00 בערוץ 98.

ואיזה שידור זה הולך להיות! האירוע יערך בהנחיית נעם גולדברג, בעבר בגלגל"צ וכיום בערוץ 13, וההפקה מתכננת לנו הרבה הפתעות בדרך:

בשבועות שלפני השידור פנתה עיריית בית שמש לאמנים מרחבי העיר על מנת שיציעו את לוגו שנת ה-70 של בית שמש, לוגו שילווה את העיר למשך כל השנה. במהלך התוכנית יוכרז האמן הזוכה ויפורסם הלוגו העירוני החדש.

בנוסף, נכתב והולחן שיר מיוחד לכבוד שנת ה-70. גם הוא עתיד ללוות אותנו לכל אורך השנה.

לביצוע השיר נבחרה להקת שלווה. הלהקה המצליחה והייחודית שריגשה מדינה שלמה מהווה דוגמא ומופת לשילובם של בעלי מוגבלויות בחברה הישראלית ולגיוון המתבטא בחברי הלהקה - אנשים שונים מקבוצות שונות ורקעים שונים, בדומה מאוד למה שאנו שואפים שבית שמש תהיה.

אליהם יש להוסיף את אומן הרשת גיא הוכמן שצילם במיוחד קטע וידאו שישוחרר בימים הקרובים, ספיישלים שצולמו ברחבי העיר וקטעי ברכה מנציגים מהארץ והעולם.

"זו תהיה חגיגה בסטייל. קורונה או לא, אנחנו הולכים להוציא אל הפועל אירוע שלא ישכח. המשך ישיר לאירועים החדשניים שהתקיימו בהובלתי בחודשים האחרונים כמו הדרייב-אין, החגיגות ביום העצמאות ועוד. בימים שלאחר פתיחת החגיגות נצא לאירועי שכונות מיוחדים על מנת להביא את שמחת החג ושמחת יום ההולדת לכמה שיותר תושבים".


תודה לכל השותפים לחגיגות וכמובן לראש העיר ד"ר עליזה בלוך.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.