. . .
24 Apr
24Apr

סיעת האופזיציה "בית שמש מאוחדת" בראשות חבר מועצת העיר דודי גוזלן:

"שממה ושיממון בחג הפסח אנו בשיאו של חג הפסח וחול המועד, וחוסר הפעילות והתעסוקה לילדים בולט ומדאיג במיוחד.

ראש העיר הנבחר, בחר מיד עם בחירתו לנסוע לחו"ל (אגב מבלי ליידע כלל את מועצת העיר) והשאיר את העיר ללא פעילות וללא אירועים כלל בחופשת החג.

אם רק נביט שנה אחורה, בגעגוע רב, נגלה שהיו פה:

1. תערוכות וסדנאות בבית האומנים.

2. פעילויות בתל בית שמש עם סדנאות, הצגות ילדים , דוכנים ויצירות.

3. הופעות בתל (שרית חדד ועוד')

4. סיורים בתל ירמות וסדנאות חפירה בתל 

5. פסטיבל בשיתוף רשות העתיקות

6. אירועים לקהילות בפריסה שכונתית.

והשנה - שממה ושיממון - שום דבר.

ראש העיר הנבחר שזוהי תחילת הקדנציה שלו, במקום להעצים ולפתח בוחר להקטין ולבטל. בסיסמת הבחירות שלו הוא אמר "אפשר אחרת"......

ואולי הכוונה היא פשוט לסגור ולבטל כל אירוע תרבות ופעילות לקהילה. דבר זה מטריד מאוד ולא מבשר טובות".

גורם בכיר בעיריית בית שמש הגיב ותקף בחריפות את דבריו של חבר המועצה גוזלן:

"פשוט לא ייאמן. מדי שנה נערכים בבית שמש, כמו בכל רשות מקומית מתוקנת, במשך שלושה וארבעה חודשים מראש לאירועי פסח.

ראש העיר שמואל גרינברג נכנס לתפקידו שבועיים לפני פסח ונחרד לגלות כי השלטון היוצא לא טרח להכין שום תוכנית לחג הפסח, לא התקיימה כל היערכות, לא ארגונית ולא תקציבית ובשל כך תוך פחות משבועיים התארגנו בעירייה על מספר אירועים מצומצם כדי לכל הפחות להעניק לתושבים את מה שאפשר להספיק בפרק זמן כה קצר. 

יודגש, כי בהתאמה גם לא נעשתה בעיר כל הכנה למבצע פסח ושבועיים לפני החג בהובלת גרינברג החלה התארגנות מהירה שלשמחתנו הסתיימה בעיר נקייה לחג הפסח הודות לעבודה מסורה ומאומצת של עובדי מינהל תפעול בראשות דודו ג'מו ומחזיק תיק הרב חנוך דרנגר.

הנהלת העירייה החדשה לא נתנה פומבי למצב אבסורדי זה מאחר ומערכת הבחירות הסתיימה ורצונם של תושבי העיר הוא אחדות, אך מכיוון שמר גוזלן ממשיך בקמפיין בחירות, על הציבור לדעת את האמת. מוטב היה כי מר גוזלן יפנה את הביקורת למייסדת סייעתו, ראש העיר היוצאת ששכחה את האמרה 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. לו ראש העיר היוצאת הייתה דואגת למלא את תפקידה עד היום האחרון, תושבי העיר היו מקבלים את מה שמגיע להם, כפי שקורה בכלל הרשויות, שגם בהם התקיימו בחירות.

יצוין עוד, כי גם לימי הזיכרון והעצמאות לא התקיימה כל היערכות והכנה עד לכניסת ראש העיר הנכנס ובהנחיית גרינברג, מיומו הראשון בתפקיד החלה העירייה בהכנות קדחתניות לכך".

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.