. . .
01 Apr
01Apr

ראש העיר שמוליק גרינברג הודיע על מינויו של אוהד שגב לתפקיד מנכ"ל עיריית בית שמש. מינויו של שגב יעלה על שולחן מועצת העירייה בישיבת המועצה החגיגית שתתקיים ביום רביעי השבוע.

שגב בעל ניסיון רב בשירות הציבורי בכלל ובעולם המוניציפלי בפרט. תחילה כמנכ"ל עיריית עכו, שם הפך את העירייה מרשות נכשלת לעירייה מתקדמת, חדשנית ופורצת דרך, הוביל רפורמה מקיפה בארגון, הסכם גג ופרויקטים משמעותיים. לאחר מכן כמנכ"ל עיריית חיפה שם הוביל פרויקטים משמעותיים בהיקפים של מיליארדי שקלים.

מאז היבחרו עמל ראש העיר גרינברג על סדרת מינויים מקיפה של אנשי מקצוע מהטובים ביותר בשירות הציבורי שיביאו את ניסיונם וכישוריהם לטובת העיר ומינוי זה הוא המשך למדיניות שמוביל ראש העיר. 


ראש העיר שמואל גרינברג: "אני מברך את אוהד שגב על מינויו לתפקיד. הוא מביא עמו כשני עשורים של ניסיון עשיר בעולם המוניציפלי ואני בטוח ביכולותיו לקדם את העיר והעירייה למקומות שאליהם אנו שואפים ומכוונים, בראש ובראשונה שיפור השירות לתושבים וקידום תכניות הפיתוח החשובות שעומדות בפנינו. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות למנכ"ל היוצא, יוחנן מאלי, על ההעבודה האינטנסיבית למען התושבים. מאז היבחרי עמד יוחנן לצידי במסירות ועזר וסייע בכל הנדרש ועל כך הערכתי ואני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

מנכ"ל העירייה הנכנס אוהד שגב: "אני מודה לראש העיר שמואל גרינברג על הבעת האמון ועל ההזדמנות לקחת חלק בעשייה כה חשובה למען העיר בית שמש ותושביה תחת חזון ראש העיר. העשייה במסגרת המגזר הציבורי הינה שליחות ואני שמח לקחת חלק בתנופת העשייה של בית שמש, אשר ידועה כעיר העתיד וכאחת הערים עם הפוטנציאל הגדול בישראל".

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.