. . .
26 Mar
26Mar

ראש העיר היוצאת עליזה בלוך תעזוב רשמית את לשכת ראש העיר ביום ראשון הקרוב, החפצים כבר נארזים ולא צפויים להישאר בבניין העירייה מאחר ובלוך ככל הנראה תפרוש גם מחברותה במועצת העיר בית שמש.

לאחר שנערכו לה אירועי פרידה, בלוך נעדרה מאירועי הפורים אך בו בזמן הופיעה בכתבת טלוויזיה סוחטת דמעות. לאחר שסירבה להתייחס לכך בלוך מודה לראשונה - "בסוף יש פה רוב חרדי בעיר מובהק אי אפשר להתעלם ממנו" ומוסיפה כי בבחירות הקודמות זה היה נס גדול וקיוותה שיקרה גם הפעם.


אך בבחירות הוכח שהניסוי נכשל, לאחר קדנציה סוערת כאשר כמעט ממחצית ממנה ללא קואליציה מתפקדת, בלוך התמודדה ללא תמיכת אף סיעה מהמועצה. 

בלוך לא עושה חשבון נפש, כהכנה ליעד הבא מציגה לציבור הישראלי אחרת את הסיפור - הכישלון הופך להפסד בגלל "העסקנות החרדית", היא הופכת לקורבן ועל הדרך גרינברג שנבחר ברוב מוחץ הופך ללא לגיטימי.

הסכם תמיכה בין זוג מפלגות שקיומו תחת הסתייגות שימש לקמפיין הפחדה בבחירות וכעת משמש כתירוץ, זאת כאשר בלוך לא מספרת כי בסיבוב הראשון ללא שום "דיל" קיבלה שליש בלבד מהקולות בעיר.


הקמפיינים אותם בלוך עושה מוכיחים על יכולות פוליטיות מוצלחות, גם אם ראשות העיר פחות התאימה, הלה יכולה להגיע להגיע לכנסת ואולי גם לממשלה. כבר בבחירות האחרונות לכנסת קיבלה מספר הצעות ממפלגות שונות, הטעות הפוליטית היא בכך שסירבה ובחרה להתמודד שוב בעיר מה שנגמר בהפסד.

כפי שפורסם לראשונה ב"בית שמש חדשות" לפני כארבעה חודשים, ראש הממשלה לשעבר בנט הגיעה לפגישה עם בלוך בבניין העירייה, גם מצד גנץ-אייזנקוט ו"המחנה הממלכתי" שכעת מובילים בסקרים קיבלה הצעות, אך הצטרפות לאחת מאלו תהיה אצבע בעין לשר האוצר סמוטריץ' מ"הציונות הדתית" שהתגייס למען בלוך בבחירות. ימים יגידו.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.