. . .
06 Jan
06Jan


מלחמות הפוליטיקאים בבית שמש, תהנו, או שלא:
קרע בקואליציה: הודעת דוברות העירייה על פועלה של ראש העיר להקמת שמונה מגרשים חדשים גררה תגובה קשה מצד סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית על אפסיות הסיכוי לבניית כמות זו. דוברות הערייה מצידה מיהרה להוציא הודעה להוכחת דבריהם, אך סגן ראש העיר בשלו: המכתבים הללו לא מוכיחים כלום. כל הפרטים:

דובר העירייה:
8 מגרשי ספורט- מיני פיץ חדשים לעיר בית שמש "ממשכים להתחדש ולפתח את הספורט הקהילתי" ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך מבקשת להודות לשר הפנים ופיתוח הנגב והגליל ומנכ"ל משרדו על אישור הבקשה*


במסגרת קול קורא שהוגש למשרד הפיתוח הפריפריה הנגב והגליל אושרו לעיר בית שמש 8 מגרשי ספורט/מיני פיץ.


המגרשים יבנו בהתאם למיקומים הבאים:
1. בעיר הותיקה : רח' ביאליק.
2. בעיר הותיקה: רח' נרקיס. 
3. בעיר הותיקה: בין רח' המשלט לקרן היסוד.
4. רמה א: רח' עין גדי. 
5. שכונת יפה נוף: רח' בן עזאי.
6. שכונת שיינפלד: ליד רח' אשר.
7. גבעת שרת: שדרות הדקל. 
8. רמה א: בין רח' נחל לכיש לנחל איילון


מעיריית בית שמש נמסר: "בית שמש ממשיכה להתחדש והפעם במסגרת הספורט העממי. 8 מגרשי ספורט מיני פיץ יבנו בכל העיר. המשך ישיר למתקני הכושר שהנחנו במרחב הפתוח העיר בית שמש עתידה להתחדש גם במגרשים. האישור ניתן תודות לשר הפנים ופיתוח הפריפריה הנגב והגליל אריה דרעי ומנכ"ל משרדו אריאל משעל על האישור. בקרוב טורניר מיני פיץ בית שמש"

הדמיה של המגרש:

* * * * *

סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:

מגרשי מיני פיץ'


קראתי את הודעת דוברות העירייה בנוגע לקולות הקוראים שהגשתי למשרד הפריפריה ב-2019 ובקול הקורא הנוסף שהוגש ב-2020.


איך אומרים אצלנו בעיריית בית שמש? מרגש...


שכחו לציין בדוברות כי רק לשני מגרשים אושרו תקציבי פיתוח נכון לרגע זה (משלט/קרן היסוד ונחל איילון) ושמי שהעביר את התקציבים ובכלל קידם את הפרויקט אלו חברי סיעת הליכוד (כאן לא שכחו, פשוט השמיטו) ושכל זה אושר לפני חודשים רבים.נכון להיום, ובפועל רק שניהם יבנו. בחלק מהמתחמים שצוינו בהודעת היח"צ לא ניתן טכנית להקים מגרש!!
ועם התקציב הנדרש להכשרת השטחים על מנת להקים מגרשי מיני פיץ' ספק אם נוכל להקים יותר משני מגרשים נוספים..

יחד עם זאת, קיימת סבירות גבוהה שהמתחם בשדרות הדקל עתיד להצטרף לרשימה כשגם הצורך במגרש נוסף ברמה ברור. צוותים מקצועיים כבר בוחנים כיצד לעשות זאת.


אז אני לא אספר לכם שיקומו 8 מגרשי מיני פיץ'. כי אתם כבר תראו.. הם לא יקומו.
רק אספר שעתידים להיבנות שני מגרשים שיצטרפו למגרש שכבר שופץ במשמרת שלי בשנה שעברה וב"ה נוכל להוסיף ל - 3 המגרשים בין 1-2 בשנים הקרובות. אם נוסיף אליהם את המגרשים שיעברו קירוי ושיפוץ בקרוב מדובר במהפכה של ממש, בדיוק כפי שרציתי ביציאה לדרך.


אמשיך לפעול בדרכי קודם כל ולפני הכל למען התושבים. אולי עם פחות יח"צ אבל עם הרבה נשמה והשתדלות. הצורך במגרשי ומתקני ספורט עממי בבית שמש ברורים לי ואני מקווה להוכיח שעשיתי שינוי משמעותי בתחום זה.


בתמונה מהשטח בקרן היסוד בו עתיד להיבנות אחד משני המגרשים:


* * * * *


דוברות העירייה:
לכל מי שתהה - גם אם יש קושי ומורכבות אנחנו עושים כל מאמץ לממש כל הרשאת תקציב שמגיעה. ולמען הסר ספק - מצ"ב למטה מכתבי מנכ"ל משרד הנגב והגליל שאישר בהתאם לקולות קוראים 8 מגרשים לעיר בית שמש.



* * * * *

סגן ומ"מ ראש העיר מר משה שטרית:

המכתבים הללו לא מוכיחים כלום. הוצאות הפיתוח מושתות על הרשות ולא על המשרד מה שאושר זה המתקנים. אף אחד בעירייה לא חושב להוציא מיליונים רבים כל כך על 8 מגרשים שחלק מהם נמצאים בסיטואציה שטכנית אי אפשר בכלל לבנות בהם. מה שאמרתי הוא שיהיה- 2-4 מגרשים חדשים.




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.