. . .
21 Aug
21Aug

בחסידות בעלזא יצאו בקמפיין חריף כנגד ראש העיר וטוענים - "עליזה בלוך לא מוסרת כיתות משיקולים פוליטיים, עם פתיחת שנת הלימודים תשפ’"ד ראש העיר עליזה בלוך מתעלמת מ-314 ילדים ברמה ד', הילדים היו אמורים להתחיל היום את יומם הראשון במוסדות הלימוד החדשים ובמחטף פוליטי מסרבת בלוך למסור את הכיתות במקום שהוקצה לילדים אלו".

בבעלזא אף הפיצו מודעות כנגד רה"ע בלוך וקראו - "תושבי רמה ד' אומרים די למסחר פוליטי בחינוך ילדינו, אנו דורשים מעליזה בלוך להתעשת ולהפסיק את העוול של אי מסירת הכיתות וערבוב פוליטיקה בחינוך, עליזה תתעוררי".


המודעות שהופצו:

מטעם ראש העיר עליזה בלוך נמסר בתגובה:

עם פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד אנחנו מוסרים קרוב ל-300 כיתות חדשות שבנינו עבור ילדי וילדות בית שמש. מספר הכיתות הגבוה ביותר בישראל מאז ומעולם.

כמובן שיש עוד הרבה עבודה עד שיהיו מספיק כיתות עבור כל ילדי העיר. ב"ה בית שמש היא העיר הצעירה ביותר בארץ ואין יכולת לבנות בתי ספר חדשים עבור כולם. אבל אנחנו מתקדמים, אחרי שנים ארוכות שילדים וילדות למדו בתת תנאים, לאט לאט אנחנו בונים כיתות חדשות ולא נעצור עד שכל ילד וילדה בבית שמש ילמדו בתנאים המגיעים להם.


בקמפיין רה"ע בלוך ניסו להפיץ הודעה ולהפריך את הטענות של חסידות בעלזא, סגן ראש העיר שמעון גולדברג הגיב על כך בקבוצת הבחירות של בית שמש חדשות ותקף - "הודעה רצופת שקרים, כרגיל".

חבר מועצת העיר ונציג בעלזא ישעיהו ויסמן הגיב:

"שמחתי לשמוע שראש העיר בנתה עבור הקהילה מבנה ענק ומפואר בשכונת רמת אברהם. 

אשמח מאוד אם ראש העיר תראה לי היכן המבנה המדובר, כרגע לפי הידוע לי מאות הילדים ברמת אברהם לומדים חלקם בשכונות אחרות וחלקם בקראוונים דלוחים - שאגב ראש העיר ניסתה לקחת מהילדים חלק מהם. 

אשמח להיווכח שאני טועה, אהיה פנוי בכל רגע בשביל לבוא איתה לסיור משותף שתראה לי היכן המבנה ברמת אברהם. כנ"ל לגבי מקווה והבית כנסת שבנתה ברמה ד'."

לגבי הגנים ברמה ד': "שמחתי גם לשמוע שראש העיר מסכימה שתושבי רמה ד' זכאים לגנים בסמיכות לביתם. בדיוק את זה אנחנו מבקשים, יש ילדים ברמה ד' שהכיתות הוקצו להם. אל תקחי להם את זה, גם אם מבחינה פוליטית את לא בטוחה שיתמכו בך לראשות העיר, השאירי את הילדים מחוץ לפוליטיקה".


בבעלזא משגרים מכתב התראה ליועמ"ש העירייה: "דרישה לעצור את העוול הנורא"


בחסידות בעלזא שיגרו באמצעות עורכי דין מכתב התראה טרם נקיטת הליכים מנהליים ליועץ המשפטי של עיריית בית שמש מיקי גסטוירט, תחת הכותרת "בעקבות עושק הכיתות ברמה ד', דרישה להפסיק את העוול הנורא".

במכתב ההתראה טוענים - "למרות שהליך ההקצאה עבור גני הילדים מצוי בישורת האחרונה ולמרות שאין כל בקשת הקצאה נגדית או התנגדות להקצאה, פועלים הגורמים הפוליטיים בעירייה, בתקופת הבחירות, לסכל את ביצוע ההקצאה, זאת מתוך כוונה (מוצהרת) ליטול את מבני כיתות הגן שהועמדו לטובת מרשתנו, על מנת להעבירם כגני עיריה לטובת אוכלוסיה אחרת".

בחסידות אף זועמים על כתבות היח"צ שהתפרסמו סביב פתיחת שנת הלימודים כחלק מתעמולת הבחירות ודורשים מהיועמ"ש לעצור את ההתנהלות הפוליטית ולאפשר את השלמת ההקצאה לקהילתם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.