. . .
03 Jan
03Jan

מועצת העיר בית שמש הייתה אמורה להתכנס לראשונה ביום רביעי בשבוע שעבר (27.12.23), לאחר 4 חודשים לישיבת מליאה מן המניין שעל סדר היום מספר נושאים, מתוכם תב"רים (תקציב בלתי רגיל) בסך 279 מיליון ש"ח ועוד.

כזכור, המליאות האחרונות היו סוערות במיוחד בצל מערכת הבחירות, ראש העיר נותרה ללא רוב, הסעיפים והתב"רים נפלו בהצבעות.

כעת עם דחיית הבחירות והמחלוקת סביב מועדן, ניסתה ראש העיר בלוך לכנס את המועצה אך גם זאת ללא הסכמות, חברי המועצה לא התייצבו ולפי החוק ראש העיר לא יכלה לפתוח את המליאה ללא רוב של 11 חברי מועצה או כעבור חצי שעה עם 7, לפיכך המליאה פוזרה ונדחתה בשבוע


גורם בכיר במועצת העיר בית שמש הגיב על היעדרות חברי המועצה ופיזור המליאה: "בזמן מלחמה בלשכת ראש העיר מכניסים פוליטיקה לתוך התב"רים, חברי המועצה לא רצו להיות שותפים, במשך השבוע נדון ביננו על כל הנושאים ונחליט את מה לקדם ומה לא".


הערב (רביעי) מועצת העיר שוב הייתה אמורה להתכנס לישיבת המליאה כאשר בעקבות הדחייה בשבוע, נדרשים 5 חברי מועצה בלבד לכינוס המליאה, לפיכך חברי המועצה היו צפויים להתייצב ולהצביע נגד סעיף התב"רים בטענה שמנוצל לצרכים פוליטיים.

אך במקביל, סגן רה"ע שמעון גולדברג פנה ליועמ"ש העירייה בטענה שהמליאה לא זומנה כדין ולכן לא יכולה להתקיים. היועמ"ש מיקי גסטוירט השיב כי הוא בוחן את הנושא ודקות לפני שהתכנסה הורה לראש העיר בלוך לבטל את המליאה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.