. . .
29 Jan
29Jan

15 חברי מועצת העיר, מתוך 21 - רוב מוחץ של סיעות המועצה, משגרים הערב מכתב לראש העיר בלוך, בו הם מביעים תדהמה על מעשיה: הוצאת חברי מועצה שאינם תומכים בה מחדריהם בבניין העירייה.

המכתב במלואו:


"כבוד ראש העיר,

הנדון: החלטתך להוציא חברי מועצה מחדריהם בתקופת הבחירות

אנו, חברי המועצה, שולחים לך מכתב זה בתדהמה על החלטתך להוציא חלק מחברי המועצה מחדריהם עכשיו כשאנו עומדים חודש וחצי בלבד לפני הבחירות לרשויות המקומיות.

החלטתך זו נראית כניסיון ברור לנצל לרעה את משאבי העירייה לצרכים פוליטיים ולפגוע ביריביך הפוליטיים. התנהגות זו אינה ראויה ואינה הולמת.

כחברי מועצה, למרות חילוקי הדעות בינינו עומדת לנו הזכות שהיא חובה להמשיך בעבודתנו ולשרת את הציבור, פגיעה ביכולת שלנו לעבוד פוגעת בסופו של דבר בתושבים שבחרו בנו, מה גם שדווקא עתה בתקופת מלחמה חשוב שנוכל להמשיך לשרת את תושבי העיר.

על כן, אנו קוראים לך בזאת להקפיא כל תהליך בנושא עד לאחר הבחירות. כראש עיר דמוקרטית, חובתך לכבד את זכויותיהם ומעמדם הדמוקרטיים של כל חברי המועצה, בין אם הם תומכים בך ובין אם לאו.

אנו מצפים כי תמצאי פתרונות חלופיים הולמים עבור צרכי המשרדים של עובדי העירייה לתקופה הקרובה, מבלי לפגוע בנו. החלטה זו שלך פוגעת אנושות בערכים הדמוקרטיים ומנוגדת למוסכמות המקובלות. בתקופת בחירות".

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.