. . .
02 Dec
02Dec

באגף שפ"ע בעירייה יוצאים בימים הקרובים במבצע מקיף של חידוש כ-45 גינות ברחבי העיר, מבצע שיכלול גם צביעה של מתקנים וגדרות, מתוך מטרה להעניק לגינות העירוניות הוותיקות מראה חי ורענן, פנים חדשות באים לכאן.  "במהלך השנה אגף שפ"ע בודק כל גינה וגינה מתוך הגינות הרבות שיש בעיר, יש גינות שיש בהם למשל מתקנים שנהרסו או שנפגעו, אם מדובר במתקנים מסוכנים האגף מסיר אותם במהלך השנה, אבל יש מתקנים פעילים שהגיע הזמן להחליף אותם, ולכן בכדי שתהיה עבודה מקצועית ובטוחה, אנו יוצאים במבצע בכל הגינות, שכרנו את שירותיה של חברה מתמחה בתחום, והיא זו שתעשה לנו את העבודה".


הגינות נבחרו לפי הצרכים, יש גינות שקיבלנו עליהם מידע במהלך השנה מצד תושבים שהצביעו על דברים הצרכים תיקון, ויש גם את הסקר שלנו, צוות מקצועי יצא לכל הגינות, עבר על המתקנים לפי זה נקבע התוכנית העבודה.


המבצע יהיה בכל השכונות של העיר. המבצע יהיה בעיר הוותיקה, בקריה החרדית, בחפציבה ושכונת סלונים, ברמה א' וברמה ב', ברמה ג, וגם בשכונת יפה נוף. מדובר ב-45 גינות, כמעט בכל נקודה בעיר, אך ברור שלא בכל מקום העבודה שווה, יש מקומות שזה רק תיקון של משטחי הגומי, ויש מקומות שאנו מכניסים מתקני משחקים גדולים וחדשים לשמחת ילדי העיר". 


"מדובר על ביצוע מהיר, לא מבצע ארוך, אבל זאת חשוב להדגיש כי יש דברים שנראים מרחוק שאפשר לסיים אותם בתוך יום יומיים, אבל כאשר הקבלן ניגש לבצע בשטח הוא מגלה דברים נוספים שלא ידעו עליהם מראש, ולכן אי אפשר לפרסם מראש תאריך סיום לעבודות, אבל בהחלט המגמה היא לצאת לשטח ולסיים, וכמה שיותר מהר בכדי שהילדים יוכלו להנות מהמתקנים החדשים, ולוואי שנוכל לעמוד בכך". 


בנוסף באגף שפ"ע מתחילים פרויקט עכשיו לבצע צביעה בגינות העירוניות, כאשר תוכנית העבודה ולוח הזמנים יהיה לפי הצורך, הווי אומר ככל שהגינה ישנה יותר כך היא תהיה במקום מוקדם יותר בתור. הצביעה תכלול מתקנים ישנים, גדרות, ואלמנטים נוספים, המטרה כמובן היא לתת צבע וחיות לגינות העירוניות, ולהפוך אותם לפנינות חן בתוך המרקם העירוני". 


"אגף שפ"ע נערך למבצעים האלו כבר כמה חודשים, נעשתה כאן עבודה צוות מקיפה יחד עם לשכת ראש העיר, ולכך נביע תודה לראש העיר ד"ר בלוך על הליווי ועל הסיוע. ברכות גם למר דוד ג'מו מנהל אגף התיפעול של העירייה, וכן גם למר יעקב איטח, ולגב' אביטל כהן. שיתוף הפעולה של כולם הוביל את המבצע המיוחד הזה שכולנו תקווה שהוא יהיה פתח למבצעים נוספים כאלו ואחרים, לרווחת תושבי העיר".





הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.