. . .
26 Nov
26Nov

בעיתונות המקומית מופיעה כתבה רועשת על "רשת חינוך" אחת לכל שכונה, אחת ברמת אברהם ואחת ברמת בית שמש ד'. על פניו המשמעות קשה. חוסר תחרות בשוק יביא אף הוא למכה קשה לילדים ולהורים. האם מדובר בבשורה או שמא בנזק? 

כידוע בכל שכונה בבית שמש ישנם גנים של מספר רשתות, ממלכתי, ממלכתי דתי, חסידי, ליטאי, ספרדי ועוד...

אין אדם שלא יסכים שהתחרות עושה במקרה זה רק טוב! כאשר כל רשת מנסה כל העת להוכיח כי היא הטובה ביותר עבור חינוך הילדים.

כך בבית שמש, כך בכל מקום בארץ ובעולם.

אך כאן קרה הפעם דבר מוזר לגמרי!

בעירייה ובאגף החינוך הוחלט על מעשה חסר תקדים: רשת אחת לכל שכונה!

כך בשכונה ההולכת ומתפתחת 'רמת אברהם' וכך בשכונת הענק ההולכת ונבנית 'רמת בית שמש ד''.

נראה כי מישהו החליט להילחם על כך בכל הכוח, הסיבה לבינתיים אינה ידועה לנו. מה שכן ידוע, שישנם גנים אחרים המבקשים להיפתח ומישהו החליט שלא לאשר להם קיומו של גן.

- - - - - - - - - 

עוד הרבה קודם פרסום הידיעה המרעישה, פנו למערכת 'בית שמש חדשות' תושבים רבים משכונת רמת אברהם, לדבריהם במחלקת החינוך עושים כל דבר על מנת למנוע קיומו של גן נוסף בשכונתם, מעבר לגן הקיים בשכונה, תחת רשת מסויימת, אותו הביאה העירייה ואישרה לשכונה.

התושבים הנואשים הקימו ועד פעולה ופנו לכל מי שרק יכול לסייע להם על מנת לאשר גן המתאים להשקפתם ולאורח חייהם, בכל השכונה אף הודבקו מודעות בנושא, אך בעירייה יש מי שעומד על כך שלא יאושר גן נוסף במקום.

כך גם בימים האחרונים הודבקו מודעות על פתיחתו של גן חדש בשכונה, זה מעבר לגן שכבר קיים בשכונה אותו בעירייה לא מאשרים ומנסים לגרום לסגירתו.


פנינו לעירייה וביקשנו את תגובתם לידיעה,

מדוברות העירייה נמסר:

למנהל החינוך הגיעו פניות רבות בעבר, בבקשה להסדיר את הנושא ולא לגרום לכך שהרשתות עסוקות כל הזמן בתחרות ובמלחמות ביניהם, דבר שמפריע להתרכז במטרה המרכזית שלשמם נועדו הגנים - חינוך.

מנהל החינוך שבדק את הנושא לעומקו, קיים ישיבות רבות עם כל הגורמים הרלוונטיים על מנת לקדם את יוזמת החלוקה וב"ה הצליחו להגיע לחלוקה מוסכמת ומסודרת בין כל הרשתות ולרווחת תושבי העיר. בנוסף, בכל שכונות העיר, מלבד רמה ג, יש חלוקה ברורה ומסודרת כבר שנים ארוכות מי מפעיל את גני הילדים.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.