. . .
07 Sep
07Sep

אמש ערכו במפלגת ש"ס בעיר "כנס גבאים וראשי קהילות" בהשתתפות כ-70 נציגי קהילות מכל רחבי העיר, המפלגה שעיני כולם נשואות אליה בדבר התמיכה לראשות העיר לוקחת בינתיים את הזמן.


אך בעוד שבסיעת 'שלומי אמונים' ערכו כבר לפני חודש כנס לקהילות בכדי לוודא שאכן כולם מתגבשים סביב המפלגה לקראת הבחירות אז עמדו גולדברג ופרוש והעבירו מסרים לשותפים, כך גם ב'דגל התורה' כינסו את הקהילות בראשות גרינברג וגפני.


במפלגת ש"ס פחות מחודשיים לבחירות ערכו כנס בהשתתפות הרב שהראבני הרב תופיק אביעזרי ושלושת חברי מועצת העיר של הסיעה והשר מיכאל מלכיאלי האחראי מטעם המפלגה על הבחירות בבית שמש וראש העיר לשעבר סגן השר ח"כ משה אבוטבול, הצהרות לא ניתנו, היו"ר דרעי לא מצא לנכון להגיע ולעשות כמו ייתר ראשי המפלגות ואת המסרים יעביר בדרכים אחרות.


גם בש"ס רצו להציג את הישגי הקדנציה ולוודא שאכן הקהילות יציבות מאחורי המפלגה שנתונה בחוסר וודאות וללא יכולת לספק תשובות לאיזה צד יפנו, כזכור מינו "ועדת רבנים" שתבחן את המפה אך גם סביב זאת לא כולם שלמים ובכינוס התעורר וויכוח עם נציג קהילה מדוע ממנים רבנים שאינם מזוהים עם ש"ס לקבל החלטות על העיר ולא את הרבנים המקומיים.


על פי גורם שנכח בכינוס, נרשמה התייחסות בכעס להסכמים הטריים שנחתמו בין הסיעות האשכנזיות 'דגל' ו'שלומי אמונים' תוך שהופרו הסכמים בעיר אלעד - "רוצים אחדות, אבל שיש צדדים שמפרים הסכמים יש בעיה", מעבר לכך לא נרשמה התייחסות לכוונות המפלגה כאשר הדחיקה לכיוונה של בלוך מורגש, אך ידוע כי הכל בסוף יקבע בידי דרעי.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.