. . .
02 Aug
02Aug

שלושה חודשים לבחירות, מערכת הבחירות בפתחה, בקרב המפלגות שוקדים בימים אלו בהכנת הקמפיינים הרשמיים שיפתחו בחודש אלול.


הכרזת מפלגת "דגל התורה" בשבוע שעבר על מועמדותו של שמוליק גרינברג למעשה הכריעה את סאגת המאבק בתוך המפלגה, גרינברג עצמו שהופיע לראשונה מההכרזה באירוע שהתקיים במוצ"ש לצד חברי הסיעה, עדיין לא הגיב בהכרזה עצמאית ועוסק לפני כן בסיום עבודתו בירושלים ובניית צוות הקמפיין שיחל גם הוא לקראת חודש אלול לאחר ימי "בין הזמנים".


אך גם לאחר הכרזת דגל, חוסר הוודאות בקרב שאר המפלגות עדיין קיים, גם בש"ס וגם באגודת ישראל-שלומי אמונים משדרים מגעים מול כל הצדדים ואף אופציה שלישית של פיצול הקול החרדי בהתמודדות עצמאית, ברור כי המפלגה שתסגור עם מועמד ראשונה תדחוק את השנייה לצד ההפוך, המפתח לכך תלוי בהסכמים בין המפלגות החרדיות שיסגרו בשאר הערים.


גם בסיעת הליכוד משדרים כי הכל פתוח, כפי שחשפנו במסמך החלטות הועדה המוניציפלית של המפלגה האפשרות להצגת מועמד (שטרית) נמצאת על השולחן, בליכוד לא מתכוונים להתמודד ללא סיכוי לניצחון ומחכים להתפתחויות המקומיות, האם במפלגות החרדיות יתאגדו סביב גרינברג או שמא יתפצלו אז מהלכי הליכוד יהיו משמעותיים ביותר.


בתוך המצב במפלגות, ראש העיר עליזה בלוך שוהה כבר למעלה מחודש בקמפיין הבחירות מלווה ביועצים דוברים יח"צנים אסטרטגים וסוקרים, העיסוק המרכזי הוא להשיג תמיכה או לייצר אותה, מנגד גרינברג בטוח בניצחונו, בסביבתו משדרים שביעות רצון מהתגובות להצגת מועמדותו ומדברים על "ניצחון גדול".

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.