. . .
24 Jul
24Jul

ההכרעה נפלה וההחלטה התקבלה במפלגת "דגל התורה" כי שמוליק גרינברג יו"ר המפלגה וסגן ראש העיר לשעבר הוא המועמד לראשות העיר בית שמש, הודעת המפלגה הרשמית מתפרסמת בעיתון המפלגה.


זאת כפי שדיווחנו בשבועות האחרונים, כלל השמות הוסרו מלבד גרינברג מועמד המפלגה האולטימטיבי ששמו נמצא בשיחות עם הרבנים.


היום התקיימה ישיבה מכריעה בה התקבלה ההחלטה הסופית, כאשר עד הרגע האחרון לא היה ברור אם ההכרזה הרשמית של המפלגה תכנס מחר לעיתון המפלגה "יתד נאמן".


ההודעה הרשמית כפי שפורסמה בעיתון המפלגתי "יתד נאמן":


רבני תנועת דגל התורה בהסכמת רבני הקהילות בבית שמש שליט"א ועל דעת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א קיבלו את הכרעתם להצבת הרב שמואל גרינברג כמועמדם לראשות העירייה.


ההחלטה התקבלה בראיה רחבה להשפעתה המכרעת והאסטרטגית של הקדנציה הקרובה לצביונה הרוחני ועתידה ההתפתחותי בשנים הקרובות של העיר המתעדת בס"ד להפוך לאחת מהגדולות והמשפיעות בארץ.


מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א הביעו תקוותם כי מועמדתו של הרב גרינברג תלכד את כלל הציבור החרדי למען הצלחתה וניצחונה של היהדות החרדית בעיר ולטובת תושביה.


חבר מועצת העיר שלמה ברילנט (דגל התורה) ממונה שפע ופיקוח עירוני פרסם הודעת ברכה:

ברצוני לברך את ידידי ורעי הרב שמואל גרינברג, איש המעש אשר רבות בשנים עוסק בצרכי ציבור באמונה וידיו רב לו בעשיה הציבורית בכלל ובעירנו בית שמש בפרט, אשר נטל על עצמו את הובלת תנועתינו המעטירה 'דגל התורה' לראשות ומועצת העיר בית שמש בהתאם להוראת רבני העיר וגדולי התורה אשר אנו הולכים לאורם.


ברכתי שבכוחות משותפים כולנו יחד, תוך לכידות מטרה נמקסם את פעילותינו אשר אנו פועלים למענם של תושבי העיר בכדי שנזכה להגדיל תורה ולהאדירה ולקדש שם שמים.


חבר מועצת העיר יוסי גולדהירש (דגל התורה) הצטרף לברכות:


שמחתי לשמוע על ההחלטה החשובה שהתקבלה מפיהם של גדולי ישראל שליטא יחד עם רבני העיר שליט"א אשר אנו הולכים לאורם.


אין זה סוד שכמי שליווה את הרב שמואל גרינברג בעשייתו הברוכה ורבת השנים כעוזרו האישי יחלתי כמו רבים לשובו לפעילות ציבורית בעירנו לטובת כלל תושבי העיר.אין לי ספק כי לאור נסיונו הרב וכישוריו המיוחדים בחירתו היא בשורה של ממש לכלל תושבי בית שמש ואף לכלל הציבור החרדי הרואה בשנים האחרונות בבית שמש את אחד הערים המרכזיות והבולטות שלו.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.