. . .
07 May
07May

ראש העיר שמוליק גרינברג הגיע לסיכום מול ראש מינהל חינוך שרי דרור על סיום עבודתה בתפקידה הבכיר בעירייה.

דרור מונתה בקדנציה הקודמת בידי ראש העיר לשעבר בלוך והייתה מזוהה עימה, כעת לאחר חילופי השלטון הוחלט על סיום העסקתה של דרור כחלק מחילופי התפקידים בעירייה לטובת צוות מקצועי שימנה ראש העיר גרינברג.

עיריית בית שמש תפעל למינוי מחליף בהקדם. בהנחיית ראש העיר, מנכ"ל העירייה אוהד שגב הנחה את הצוות המקצועי בעיריית בית שמש לצאת באופן מיידי למכרז לאיתור ראש מינהל חינוך, נוער וקהילה הבא של בית שמש עליו יוטלו המשימות לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה. המכרז הפומבי יתפרסם עוד השבוע.


ראש העיר שמוליק גרינברג: "יש לי הערכה גדולה לעבודתה של שרי דרור ולתהליכים המקצועיים שהובילה במערכת החינוך בעיר ובמינהל בעירייה. אני מבקש להודות לשרי על עבודתה המסורה למען תלמידי מערכת החינוך בעיר ועל מסירותה הרבה. אני סומך על הצוות המקצועי המצוין במינהל שלנו שימשיכו ויצעידו את החינוך והקהילה בבית שמש קדימה".

ראש המינהל היוצאת שרי דרור: "זכות גדולה הייתה עבורי להוביל את מינהל חינוך, נוער וקהילה בשלוש וחצי השנים האחרונות יחד עם שותפים מסורים ומקצועיים בעירייה ומנהלי המוסדות בעיר. עברנו תקופה סוערת שכללה את מגפת הקרונה ומלחמה ממושכת יחד עם קצב גידול מבורך של אוכלוסיית העיר. פיתחנו תוכניות חינוכיות לכלל המגזרים, הקמנו את אגף קהילה, קידמנו יזמות קהילתית, והיינו שותפים לפתיחת עשרות מסגרות חינוך. אני בוחרת לצאת לדרך חדשה ולקדם את שליחותי החינוכית ביעד המקצועי הבא שלי. אני מודה לראש העיר שמואל גרינברג על עבודתנו המשותפת ומאחלת הצלחה גדולה".


עיני ראשי ומנהלי מוסדות החינוך בעיר לעבר המינוי הבכיר הבא של ראש העיר גרינברג לתפקיד המשמעותי ביותר עבור מוסדות החינוך בעיר.

לאחר מינוי מנכ"ל העירייה החדש אוהד שגב ובתחילת השבוע מהנדס העיר גיא דוננפלד, הוכיח גרינברג כי הוא ממנה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה להם ניסיון רב בתחום.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.