. . .
29 Jan
29Jan

מסתבר שמה שאתם שמעתם, ראש העיר לא שמעה: בהודעת סיכום שבועית ששיגרה ראש העיר עליזה בלוך לחברי המועצה, מסכמת ראש העיר את עשייתה והצלחות העירייה בשבוע האחרון. גם ישיבת המליאה הסוערת מופיעה שם, אבל ללא אף איזכור על מה שבאמת היה שם, מלבד האישור שעבר פה אחד - התב"רים לבניית כיתות. אף מילה על קואליציה עם אופוזיציה לוחמת פנימית. ראש העיר מחדדת את הצורך לשמור על ההנחיות למען הבריאות של כולנו. 


ב'בית שמש חדשות' הבאנו דיווח מפורט מהנעשה בישיבת מליאת העירייה ביום רביעי האחרון.

לדיווח על ישיבת המליאה ב'בית שמש חדשות' לחצו כאן 


הודעתה של ראש העיר בקבוצת הנהלת העיר:

שלום לכולם!

שבוע נוסף של סגר, מה שמחייב אותנו להמשיך לקרא לתושבים לשמור על הכללים ולהמשיך לתת מענה למאומתים. חלק מהציבור איבד את הסבלנות, מה שיצר מתחים, ואפילו עימותים. על כולנו מוטלת החובה להרגיע את הרוחות ולהזכיר לעצמנו שיש חיים ביום שאחרי כל קונפליקט.

פתחנו היום את המחזור השני של  "תופסים כוון"- תכנית ליווי לאקדמאים פרי שיתוף פעולה של עריית בית שמש- מרכז צעירים  ועמותת הבוגרים של 8200. 19 צעירים  חדשים נכנסים לתהליך של 10 חודשים בו יקבלו מגוון כלים למיקוד קריירה ומנטור שילך איתם יד ביד בדרך.

ארחנו השבוע את אלוף (מיל) רוני נומה. גם הוא הגיע לראות את הפעילות המדהימה של החמל העירוני שלנו. האקתון בית שמש יוצא לדרך. במסגרת  תכנית חינוך לאחריות האקתון ראשון של בית שמש יוצא לדרך. מזהים צורך, מגבשים קבוצה ונרשמים והכול מתוך כוונה לקחת אחריות ולשנות מציאות.

קיימנו ישיבת מועצה בה אושרו 200 כיתות, תקציב להשלמת היכל התרבות, תקציב לנגישות ותקציב לתכנון פארק עתידי בתל בית שמש. חינוך, תרבות ותיירות. העשייה ממשיכה בכל הכוח. 

שתהיה לכולנו שבת שלום.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.