. . .
05 Feb
05Feb

בכנסת נערכה בפעם השנייה ישיבה נפרדת של סיעת 'דגל התורה' הליטאית מסיעת 'אגודת ישראל' החסידית, זאת בעקבות הפיצול בעיר בית שמש והחתימה של גור-וויז'ניץ עם מועמד ש"ס.

היום הסיבה הוצגה רשמית כאשר המועמד לראשות העיר שמוליק גרינברג מטעם דגל הוזמן במיוחד לישיבת הסיעה שעסקה בנושא הבחירות בעיר, חברי הכנסת יתחילו להגיע לעיר להפעלת הקמפיין וצפויה ישיבה נוספת עם הפעילים.

גורם בכיר בדגל התורה - "מכל מערכת הבחירות בארץ בית שמש מקום ראשון ותופסת את מלוא תשומת הלב, בראש סדר היום, מתאבדים על המטרה הזאת".

ממפלגת 'דגל התורה' נמסר על הישיבה:

חברי הכנסת של 'דגל התורה' התכנסו לישיבת סיעה בלשכת היו"ר ח"כ משה גפני בהשתתפות סגה"ש אורי מקלב, ח"כ יעקב אשר, ח"כ יצחק פינדרוס, ח"כ אליהו ברוכי, יחד עם מנהל המחלקה המוניציפאלית מנחם שפירא והמועמד לראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג.

חברי הכנסת קיבלו סקירה מקיפה על פעילות המטה המרכזי בבית שמש ועל ההתלכדות העצומה בקרב כלל הקהילות בעיר לטובת בחירתו של גרינברג לראשות העיר.

כמו כן דנו החברים על כלל הערים ברחבי הארץ בהם דגל התורה מתמודדת בבחירות המונציפאליות וסוכם כי חברי הכנסת של התנועה יסיירו החל מהשבוע בכל המטות בערים, לפעול ולהפעיל לקראת הבחירות בי"ח אדר א'.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.