. . .
08 Aug
08Aug

שר הביטחון יואב גלנט הגיע לביקור בעיר בית שמש, בעזרת מסוק צבאי היישר מגבול לבנון המתוח, כחלק מסדרת ביקורי השרים שיוזמים בסיעת הליכוד לקראת הבחירות להצגת הישגים לצד השרים הבכירים ממפלגת השלטון, השר הגיע לסיור בשכונת רמת בית שמש ה' - נווה שמיר אותה אישר לפני כ-8 שנים בתקופת כהונתו כשר השיכון.


הסיור שערך כשעה וחצי נפתח במרכז השכונה, בתחילת פארק ירמות לצד הקאנטרי והמתנ"ס הנמצאים בבנייה, השר לצד חברי סיעת הליכוד היו"ר שלום אדרי, סגן ומ"מ רה"ע משה שטרית וחבר המועצה צבי ווליצקי סיפרו במקום על תהליך אישור השכונה ב-2016 אז התנו יחד עם השר את הפרויקט בכניסה לקואליציית אבוטבול בנוסף לבניית היכל התרבות.


במהלך הסיור השר גלנט לצד חברי הליכוד לא יכלו להתעלם מהמאבק על צביון השכונה והפטירו "החרדים לא עמדו בסיכומים", כאשר תוכננה ושווקה לציבור הכללי אך בפועל משפחות חרדיות הגיעו להתגורר בעקבות זכייה במחיר למשתכן.


גלנט - "אבוטבול ומונטג עשו, מי שדופק אותי אני זוכר, תכננו בתים גבוהים בלי מרפסות סוכה, עשינו את כל הדברים בשביל שיהיה חילוני. אמרתי לחרדים הדבר הכי גרוע בשבילכם זה לנצח את החילונים".


לאחר הסיור המשיכו הנוכחים לביקור בבית משפחת לחמני בשכונה, שם יחד עם תושבים - בנימין בורנשטיין תושב חרדי, רפי ססיני תושב דתי לאומי עולה מארה"ב וגל לחמני תושב מהציבור הכללי, שוחח השר על מצב החיים בשכונה ובעיר בית שמש בכלל, גם המצב במדינה נכנס לשיחה כאשר השר אמר כי השיח בין התושבים צריך להוות דוגמא לעם ישראל.


במהלך הביקור התעניין השר גלנט במצב הפוליטי בעיר של מפלגת הליכוד, כמו יתר ביקורי השרים הרבים בתקופה האחרונה ראש העיר בלוך לא עודכנה והוזמנה, הכעס הרב כלפיה הושמע בפני השר במהלך הביקור והוא הביע תמיכה בסיעת הליכוד איחל בהצלחה בבחירות ואף בהצגת מועמד לראשות העיר.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.