. . .
יש מי שדואג למאות ואלפי נוסעי 'סופרבוס' בבית שמש...
  •  14/02/2021 06:36

שעות לפני שבת, מלאו תחנות האוטובוסים במאות נוסעים שחפצו לצאת מהעיר לשבת, רק שאף אחד בחברת האוטובוסים לא ציפה לכמות כזאת. לשטח הוזעק איש קשרי הלקוחות של החברה נתי ספרין שמו, אדם יקר שיודע לנהל אירועים בסדר גודל של הוצאת עשרות אוטובוסים עמוסים נוסעים ובזמן לחוץ שכזה. נתי היה שם ובמשך הזמן שנותר ניווט את הסדרנים והנהגים אל התחנות העמוסות והנוסעים נשמו לרווחה על כסאותיהם באוטובוסים בדרכם ליעד. כתב 'בית שמש חדשות' עבר שם ותיעד את נתי מפקד על המבצע המורכב:

קרא עוד  
אירוע חיסונים ענק ברמת בית שמש א'
  •  12/02/2021 15:38

האם יחלקו צ'ולנט גם בבית שמש? פרסום ראשון ב'בית שמש חדשות': ביום שני יפתח מתחם חיסונים גדול לכל בחורי הישיבות בבית שמש. המתחם יפתח ברמת בית שמש א', מהשעה 4:45 בערב ועד לשעה 12:00 בלילה, באולם הספורט ברמת בית שמש א'. רמקולים שיסתובבו ברחובות יזמינו את הבחורים להתחסן. צ'ולנט לא יחלקו כפי שהיה בבני ברק, אבל כיבוד אישי כנראה יהיה. על הפקת האירוע אחראי איציק קניזו מנהל החמ"ל ובסיוע הדי.ג'יי עובדיה גבריאלי. האם בבית שמש יעקפו את בני ברק? שם ציון הרמזור השתפר באופן ניכר. נעקוב ונעדכן.

קרא עוד  
תיעוד: עשר בלילה, פיצוצים וזיקוקים רועשים
  •  11/02/2021 22:39

מיני שדה קרב: כתב 'בית שמש חדשות' ששמע באיזור מגוריו את הפיצוצים הערב, שחלקם התעופפו מעל שכונת רמת בית שמש א', תיעד מעט מהזיקוקים והפיצוצים העזים. גולשים רבים פונים למערכת ושואלים: כיצד יתכן שזה כחודש תושבי בית שמש סובלים מפיצוצים והמשטרה טרם שמה ידה עליהם? צפו בסירטון הקצר עם מהזיקוקים והפיצוצים בפנים:

קרא עוד  
ברוך דיין האמת; הגב' מלכה קרויזר ע"ה
  •  11/02/2021 21:14

הערב התקבלה הבשורה המרה על פטירתה של הגב' מלכה קרויזר ע"ה, ביתו של יבדלחט"א הרב שרגא גוטליב שליט''א, היא נפטרה לאחר ייסורים קשים מהמחלה הארורה כשהיא בשנות הארבעים לחייה. תושבת בית שמש, הותירה אחריה שישה ילדים כאשר ביתה הבכורה אמורה להתחתן בשבוע הבא.

קרא עוד  
סמוך לחצות: דליקה גדולה נמנעה בפארק הגפן
  •  11/02/2021 08:05

כוחות הכיבוי וההצלה הוזעקו בסמוך לחצות הלילה אל פארק הגפן, סמוך לשדרות בן זאב, שם הוצתה דליקה בן עצי הפארק. בהגעתם ובעבודתם המהירה נמנעה דליקה גדולה בהרבה, כאשר האש החל לבעור בין עצי הפארק. צפו בתמונות שהביא לנו כתב 'בית שמש חדשות':

קרא עוד  
המשפחה מבקשת: אנא הוסיפו בתפילה לרפואתו
  •  11/02/2021 07:52

משפחתו של ליאור חי בן יעל מבקשת: אנא הוסיפו בתהילים, מעשה טוב ונתינת צדקה לרפואתו. כזכור ליאור סחראי, פארמדיק מד"א שהציל חיי רבים, עבר תאונה קשה בתחילת השבוע ומאז מצבו קשה מאוד. ניתן להצטרף לאמירת תהילים משותפת בקישור בפנים:

קרא עוד  
סוער: עסקים בבית שמש נעקצו באלפי שקלים
  •  08/02/2021 11:29

מי מפיץ את השטרות המזוייפים? במערכת 'בית שמש חדשות' התקבלו בימים האחרונים פניות מבעלי עסקים ברחבי העיר, במספר שכונות, על עוקץ סדרתי, בחור או זוג המסתובבים עם חבילות של שטרות של 200 ש"ח מזוייפים, איתם הם עוקצים עסקים רבים בקניה עם השטרות או גם בחלוקתם לילדים על מנת שיהנו מהם. אמש הם הופיעו עם רכב זהוב כאשר באחת החנויות זיהו את השטרות וסירבו לתת להם שירות. המשטרה חוקרת אך טרם עלתה על החשודים. ב'בית שמש חדשות' נמשיך ונעקוב אחר הנושא עד לסיומו.

קרא עוד  
שכונה חדשה, צרכים מינימליים אין!
  •  07/02/2021 18:59

הדרך אל המקווה ארוכה: לפני כחצי שנה בתחילת חודש אוגוסט, החלה ההתיישבות בשכונה החדשה, נכנסו הניצנים - המשפחות הראשונות, לשכונת הענק 'רמת בית שמש ד'. כניסה לבית חדש, שכונה חדשה, זה תמיד דבר נחמד במיוחד. התושבים לצערם נכנסו לשכונה ללא בית כנסת, ללא גינה אחת וגם ללא מקווה טהרה. 'שכונה חרדית'. כמובן שמכולת גם לא היתה בשכונה. כשבועיים לאחר כניסתם לשכונה בראיון שהעניקה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ל'זיגמן' בקול ברמה, סיפרה על כך שלראשונה התושבים נכנסו לשכונה מסודרת עם גינות, בתי כנסת ומקווה טהרה.. דברים שבשטח לא היו קיימים. יצאנו היום - כחצי שנה אחרי לבדוק האם זכו התושבים לשירותים המינימליים על מנת להתגורר בשלוה במקום. התוצאות? תקועים בשכונה ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
נציגים חרדים מעיריית בית שמש בשיחת זום לעידוד החיסונים
  •  07/02/2021 18:25

הציבור לא רץ להתחסן? מנסים להפעיל את נציגיו: שר הפנים הרב אריה דרעי קיים היום שיחת זום עם ראשי רשויות במגזר החרדי על מנת להאיץ את החיסונים במגזר החרדי. בין הרשויות שנציגיהם השתתפו בשיחה היו שלושה נציגים חרדים מעיריית בית שמש. השר דרעי הדגיש במהלך השיחה כי על מנת לפתוח באופן רישמי את מוסדות התורה ובתי הספר חייבים להאיץ את החיסונים. האם נראה קמפיין עידוד חיסונים חרדי בבית שמש? הימים הקרובים יגידו. בתמונה הנציגים מבית שמש בזום:

קרא עוד  
חשוד בבידוד נעצר רגע לפני ששלף סכין
  •  07/02/2021 18:18

שני צעירים נעצרו הלילה: במהלך פעילות משטרתית בפארק הגפן בבית שמש הוותיקה ושפיכת אלכוהול, בדקו השוטרים מספר צעירים שצרכו אלכוהול. במהלך הזיהוי זיהו השוטרים חשוד כמפר בידוד. החשוד שהבין כי כעת יאכף עליו החוק ויקנס, רץ לעבר אופניו וניסה לשלוף מתא הנשיאה סכין יפני, השוטרים נעצר תוך כדי התנגדות וחברו שסייע לו נעצר אף הוא. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו. הודעת המשטרה ב'כתבה המלאה'

קרא עוד  
כבו את האש
  •  05/02/2021 11:00

לא כל החרדים שורפים אוטובוסים, לא כל הערבים מפירים הנחיות ולא כל התל אביבים מצפצפים על הסגר. יש כאן חברה הזקוקה לשיקום וצריך אסטרטגיית יציאה מעומק השסע שאליו נקלענו. ראש העיר עליזה בלוך בטור במגזין סוף-השבוע של עיתון מעריב. הטור המלא בפנים:

קרא עוד  
המשפחה מבקשת: אנא התפללו לרפואת ליאור
  •  05/02/2021 10:55

משפחת סחראי מבקשת מכולם להתפלל לרפואת בנם היקר ליאור חי בן יעל שעבר הבוקר תאונת דרכים קשה, נא הוסיפו פרק תהילים או גם מעשה טוב לרפואתו! ליאור מאוד מוכר בעיר כפארמדיק במד"א ועוד מעשים טובים. אנא הרבו בתהילים לרפואתו!

קרא עוד