. . .
07 Mar
07Mar

לאחר משא ומתן אינטנסיבי שנמשך כפי שדיווחנו מספר ימים, חתמו מפלגת ש"ס וסיעת אגודת ישראל על תמיכה רשמית במועמד לראשות העיר שמוליק גרינברג.

ש"ס קיבלה אישור לקיום רוטציה על ראשות העיר בקדנציה הבאה, כעת יחזיקו בתיק החינוך המלא שיכלול בתוכו גם בינוי מוסדות חינוך, יו"ר הסיעה איציק אלמליח יכהן כסגן ראש העיר בשכר, בנוסף יו"ר מועצה דתית, חברות בתאגידים וועדות העירייה ועוד.

אגודת ישראל תקבל את התיקים - סגנות ראש עיר בשכר, תיק שפ"ע, תיק ויו"ר ועדת כספים, תרבות מגזר חסידי, תאגיד מי שמש, יו"ר החברה למתנסי"ם, נציג בוועדת תכנון ובנייה מועצה הדתית ובכל וועדות העירייה והתאגידים השונים.

המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג מסר: "בית שמש זקוקה לאחדות, וראויה לניהול חרדי מקצועי ושוויוני. אנחנו נמשיך במו"מ עם שאר הסיעות בעיר, על מנת להבטיח כי כל הציבורים יהיו שותפים לניהול העיר ואני קורא לכולם להצטרף ולהתאחד בכדי להוביל את העיר החשובה לנו, ביחד למעננו ולמען ילדינו, ולמען כל תושביה".

יו"ר אגודת ישראל בעיר חנוך דרנגר מסר: "ההסכם שחתמנו מעגן את ענייני הדת והצביון, ואת הדאגה לצרכי הקהילות והחסידויות בעיר. מדובר בהסכם שמשקף שותפות מעשית למען כל תושבי בית שמש, חברי סיעת אגודת ישראל יפעלו במסגרת תפקידיהם לטובת כלל הקהילות, במסירות ובנאמנות, מתוך ראייה של צרכי הכלל והפרט".

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.