. . .
הרוטציה באגודת ישראל יוצאת לדרך
  •  22/05/2021 22:59

בסוף השבוע התיישבה סיעת אגודת ישראל (באופן נדיר) לישיבת סיעה, בה הוחלט כי הסכם הרוטציה עליו סוכם בתחילת דרכם בקואליציה, יוצא לדרך. ומה לגבי התקציב העירוני? יצביעו בעד או נגד? הפרטים בפנים:

קרא עוד  
בשילוב ידיים, 'ונהפוך הוא' מליאת המועצה עברה בשקט ובמהירות
  •  25/02/2021 15:52

'ונהפוך הוא' מליאת מועצת העיר עברה במהירות ובשקט יחסי, זה לאחר חודשים בהם המליאה היתה סוערת במיוחד. האם אכן הכל שקט? או שזהו שקט שלפני סערה...? וגם: צפו בשטרית ואסצ'אלו מולא בריקוד משותף עם גולדברג, ארנרייך וסילברסטין, מליאה של חודש אדר ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
מדוע טרם זומנו חברי המועצה כנדרש בחוק?
  •  04/02/2021 19:52

האם מנהל המחוז במשרד הפנים יתערב? שבוע ימים עבר מאז פרסמנו את דרישתם של חברי המועצה ממפלגות הבית היהודי והליכוד מראש העיר עליזה בלוך לכנס את מליאת העירייה, עד עתה לא קיבלו חברי המועצה זימון רשמי לישיבת מליאה 'כנדרש בחוק'. על פי החוק מחוייבת ראש העיר לכנס את המליאה תוך שבעה ימים. מתי עליה להודיע על כינוס המליאה? ומה קורה אם ראש העיר לא מזמנת מליאה? זה ועוד ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
מישהו שמע על ישיבת מליאה סוערת? אופוזיציה לוחמנית בתוך קואליציה?
  •  29/01/2021 16:05

מסתבר שמה שאתם שמעתם, ראש העיר לא שמעה: בהודעת סיכום שבועית ששיגרה ראש העיר עליזה בלוך לחברי המועצה, מסכמת ראש העיר את עשייתה והצלחות העירייה בשבוע האחרון. גם ישיבת המליאה הסוערת מופיעה שם, אבל ללא אף איזכור על מה שבאמת היה שם, מלבד האישור שעבר פה אחד - התב"רים לבניית כיתות. אף מילה על קואליציה עם אופוזיציה לוחמת פנימית. ראש העיר מחדדת את הצורך לשמור על ההנחיות למען הבריאות של כולנו. ההודעה שהפיצה בקבוצת הנהלת העיר בפנים, כנסו לקריאה. בתמונה: יו"ר סניף הליכוד בית שמש שלום אדרי מפנה אצבע מאשימה לראש העיר

קרא עוד  
חשבון נפש בראש השנה לאילנות
  •  28/01/2021 08:11

אולם הספורט של בית הספר ברנקו וייס היה (כמעט) מלא את כל חברי המועצה, 20 חברי מועצה הגיעו למליאה הנוכחית, למעט נעדר אחד בחו"ל, דבר שלא קרה כבר חצי שנה ויותר, כולם ציפו בדריכות להבין מה יקרה וידו של מי תהיה על העליונה במליאה מורכבת שכזו. במשך כמעט שעה התקוטטו סיעות הליכוד והבית היהודי עם ראש העיר, שלום אדרי לראש העיר: אנחנו פועלים לא לפי מה שאת רוצה אלא לפי מה שהחוק קובע. דיווח מפורט ותמונות מישיבת מועצת העיר ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
צומת הדרכים של ראש העיר: בניה או פירוק?
  •  25/01/2021 07:46

זה אירוע מתגלגל כבר למעלה משנה. ראש העיר לא מצליחה להסתדר עם השותפים הטבעיים שלה בשר מבשרה וזה סיעת הבית היהודי. זה לא סוד שרוב חברי המועצה הם חרדים וחייבים ללכת בין הטיפות אבל משהו באסטרטגיה לא עובד. יועצי ראש העיר הסבירו לה שאת הליכוד היא תחבק, אגודת ישראל ישלטו בהחלטות, על הבית היהודי היא תדלג, ואת דגל היא תפצל. נראה כי עיקר המחשבה היום היא כיצד להשתלט על קולות הבית היהודי בעיר ולראות איך היא מבטיחה לעצמה את הקדנציה הבאה. טור פוליטי של כתב בית שמש חדשות בעקבות ישיבת ההנהלה הסוערת אתמול, כנסו לקריאה:

קרא עוד  
האם 'בקשת הברכה' מהווה רמז לבאות?
  •  20/01/2021 07:22

הלילה התפרסמה ברשתות החברתיות של 'בית שמש חדשות' תמונה מביקורו של ראש מטה לשכת ראש העיר, יוחנן מאלי, יחד עם חברי 'דגל התורה' ישראל סילברסטין ויוסי גולדהירש, אצל הגאון הרב חיים קנייבסקי שליט"א. תמונה שעל פניו נראית תמימה - בקשת ברכה 'להצלחת ראש העיר'. אך האם מאחרי התמונה מישהו מנסה לרמוז על מהלך קרוב? האם נראה שינוי בכללי המשחק הפולטיים בבית שמש? ההמשך בפנים:

קרא עוד  
מלחמת הפוליטיקאים: כמה מגרשים יבנו?
  •  06/01/2021 17:33

הודעת דוברות העירייה על פועלה של ראש העיר להקמת שמונה מגרשים חדשים גררה תגובה קשה מצד סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית על אפסיות הסיכוי לבניית כמות זו. דוברות הערייה מצידה מיהרה להוציא הודעה להוכחת דבריהם, אך סגן ראש העיר בשלו: המכתבים הללו לא מוכיחים כלום. קרע מתמשך בקואליציה, ההודעות והתגובות בפנים:

קרא עוד  
עצרי את הבניה לחרדים
  •  05/01/2021 18:43

קרע בקואליציה מחד ואחדות בתמונה לא שגרתית מאידך: שני סגני ראש העיר בית שמש, משה שטרית מהליכוד ורינה הולנדר מהבית היהודי נצפו היום בתמונה, כאשר הם קוראים לראש העיר עליזה בלוך לעצור את הבניה הענקית לחרדים:

קרא עוד  
הצלחת היכל התרבות, של מי?
  •  02/01/2021 22:50

בראיון לתקשורת המקומית בסוף השבוע, מספר יו"ר סיעת הליכוד מר שלום אדרי, על 'היכל התרבות' שתפס צורה זה מכבר, ואט אט מתקדם לקראת פתיחתו. בראיון משבחים את הצלחתו של ה'אדריכל' שלום אדרי ומציינים בין השאר את הסיוע שהעניק לבנייתו ראש העיר לשעבר הרב משה אבוטבול. בלט לנו בידיעה העדר שמה של ראש העיר עליזה בלוך. טעות סופר? ימים יגידו.. נזכיר כי השבוע בלטה הימנעותם של חברי סיעת הליכוד בהצבעה במליאת העירייה על מינויה של ראש מינהל החינוך החדשה

קרא עוד