. . .
ארבעת המינים מזווית ראיה מעמיקה עם מסר חשוב לחיים
  •  19/09/2021 10:10

מה הקשר בין ארבעת המינים לבריאות שלך? ארבעת המינים מזווית ראיה מעמיקה עם מסר חשוב לחיים מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D)

קרא עוד  
העלה הירוק שעולם המדע מסתייג ממנו
  •  23/06/2021 13:26

העלה הירוק שעולם המדע מסתייג ממנו - האם זה מוצדק? והאם יתכן ודווקא הוא הינו אמצעי לריפוי? מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D) גילוי נאות מופיעה בתחתית מאמר זה

קרא עוד  
זה כנראה המזון הבריא ביותר בכדור הארץ
  •  20/06/2021 15:16

זה כנראה המזון הבריא ביותר בכדור הארץ וכעת ניתן להפוך את הבית שלכם לשדה שבו גדל המזון הזה! + מהיום הנבטים הירוקים שלכם לא יתקלקלו יותר לעולם! ________________________________________ מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D)

קרא עוד  
מאכלי חלב וחג השבועות
  •  25/05/2021 16:26

מהם ארבעת הטעמים למנהג אכילת מאכלי חלב בשבועות? מה קרה ב-ו' סיון הראשון בהסטוריה (וזה ממש לא מעמד הר סיני!)? מי ניצל ביום הזה ומה הקשר בים יום הצלתו למאכלי חלב? האם באמת כדאי לאכול מאכלי חלב, בחיים בכלל ובשבועות בפרט? (M.D) מאת ד"ר גיל יוסף שחר

קרא עוד  
המדריך המקיף לבריאות וצמיחה לימי הקורונה (ובכלל) חלק שלישי
  •  15/04/2021 12:31

מעגלים חברתיים זה לא רק הכמות. בעיקר האיכות. לא מספר אנשי הקשר בסמארטפון הוא הקובע, אלא האם יש לכם שם ברשימה חבר/ה אחד או שניים שאליהם אתם יכולים להתקשר בכל מצב, לשפוך את הלב, לקבל אמפתיה ועידוד ללא כל ביקורת ואולי גם עצה טובה. לפעמים החבר הטוב זה בן/בת הזוג, אבל לא תמיד ולא בהכרח. אדרבא, לפעמים דווקא מישהו מבני מינך מתאים יותר לכך. מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D) למאמר המלא כנסו לבפנים:

קרא עוד  
המדריך המקיף לבריאות וצמיחה לימי הקורונה (ובכלל) חלק שני
  •  11/03/2021 16:29

השתדלו ללכת לים. כמה שיותר. שהייה במים בכלל ובמים טבעיים בפרט כמו ים, מביאים לרגיעה. הים מרפא. כל מי שנכנס לים מרגיש את זה. אני מאוד מקווה שגם אם יהיו הגבלות כאלה ואחרות, הן לא תכלולנה הגבלה על חופי הים שלנו. קשה לי להאמין שהיו הדבקות בחופי הים ואם היו, הן לבטח אחוז זניח מכלל ההדבקות. המים של הים, האוויר של הים והחול של הים - מסייעים לגוף לחזור לאיזון. תשתמשו בכלי הזה כמה שיותר. המלצות בריאות וצמיחה מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D)L

קרא עוד  
המדריך המקיף לבריאות וצמיחה  לימי הקורונה (ובכלל) חלק ראשון
  •  18/02/2021 20:25

מאמר זה יעסוק במה כל אחד מאיתנו, כאדם פרטי, יכול לעשות לא רק כדי לעבור את התקופה הקרובה בשלום ובבריאות, אלא כיצד לצאת ממנה בריאים יותר, שמחים יותר ומשגשגים יותר. מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), כנסו לקריאה:

קרא עוד  
מה אתם יודעים על אומגה 3? (מאמר שני)
  •  10/02/2021 22:13

האם אתם צורכים אומגה 3 סינתטי או טבעי? מדוע חלק מתוספי האומגה 3 מכילים שמן סינתטי? מה ההשפעה של צריכת שמן כזה? ואיך תדעו האם תוסף האומגה 3 שלכם הינו שמן טבעי או סינתטי? מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D) (מאמר שני)

קרא עוד  
מה אתם יודעים על אומגה 3?
  •  07/02/2021 01:16

האם אתם צורכים אומגה 3 סינתטי או טבעי? מדוע חלק מתוספי האומגה 3 מכילים שמן סינתטי? מה ההשפעה של צריכת שמן כזה? ואיך תדעו האם תוסף האומגה 3 שלכם הינו שמן טבעי או סינתטי? מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D) (מאמר ראשון)

קרא עוד  
משחת אוזון - האם החומר הטבעי הזה יעיל לדלקות חניכיים ונגעי עור?
  •  27/01/2021 22:46

משחת אוזון - האם החומר הטבעי הזה יעיל לדלקות חניכיים ונגעי עור? סקירה מדעית מקיפה + עדויות משתמשים. מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D)

קרא עוד  
המחלוקת המפורסמת ביותר בעולם היהודי ותהליך הריפוי האישי שלכם
  •  21/01/2021 22:33

אם אדם מרגיש שהוא מסוגל לבצע מהפך בחייו, מייד ובבת אחת וגם להתמיד בזה ולא לקרוס, יתכן וראוי לעשות זאת, אבל אם יש חשש שהאדם ישבר מעוצמת השינוי (כמו שקורה לרבים מאוד שמשנים בבת אחת את הרגלי התזונה שלהם) והשינוי לא באמת יחזיק מעמד בחייו, רצוי להתקדם בצעדים קטנים והדרגתיים. מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D) :

קרא עוד  
הכניסה לסגר השלישי - ומה אם כל העולם טועה?
  •  14/01/2021 22:51

הגיעו אלינו פניות עם ראיות לכך שהסרטון של אורלי וגיא קיבל מימון מעמותה בעלת אג'נדה פוליטית מאוד מסויימת, שמטרתה להראות כיצד השלטון מוכן לפגוע בציבור לצרכיו הפוליטיים וזאת כדי להחליף את השלטון וכו'. לכן, חשוב לי להתייחס ולשתף מדוע אני בחרתי לשתף את הסרטון ולתת לו במה באתר של המרכז לרפואת הרמב"ם. מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D)

קרא עוד