. . .
גנבו רכב ודורשים כופר תמורתו
  •  30/05/2021 04:53

חוליה מיומנת היטב פועלת באיזור: סמוך מאוד לכניסת השבת נגנב רכב בשדרות האמוראים ברמת בית שמש ד'. משטרה הוזעקה למקום, אך עד מהרה התברר כי הרכב הוברח לשטחים ולבעלי הרכב נמסר כי הגנבים דורשים כופר תמורה החזרתו. עוד פרטים בפנים:

קרא עוד  
מחסומים והקפצת כוחות בעקבות דיווח על חטיפה
  •  30/05/2021 04:08

דרמה של ממש: בשעת צהריים של יום שישי, הגיע דיווח למשטרה על חטיפה של ילד ברמת בית שמש ב'. כוחות גדולים הוקפצו ומחסומים הוקמו בכל גזרת בית שמש ומטה יהודה, נערכו סריקות בכל האיזור ובד בבד חקרה המשטרה את המדווחים על האירוע. לאחר כשעה וחצי הודיעה המשטרה על חזרה לשיגרה והמחסומים הוסרו. לדבריהם, לאחר בדיקת מכלול הפרטים, נראה כי מדובר בטעות בראיית המדווחים.

קרא עוד  
העברת התקציב נדחתה, נוצר מתווה חדש, יש כיוונים חיוביים
  •  26/05/2021 07:03

אמש בשעת ערב מאוחרת, קיבלו חברי מועצת העיר הודעה כי ישיבות ההנהלה, המליאה והתקציב נדחו ליום ראשון הקרוב. זו דחיה שניה של ההנהלה. ראש העיר שמחוייבת להעברת התקציב בהקדם תערוך בו מספר שינויים משמעותיים. מדוע התקציב לא יעבור כבר היום? כמה חברי מועצה מתנגדים למתווה שהציגה עד כה ראש העיר? כל הפרטים ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
תלמידים מבית שמש נטלו חלק בחיזוק העיר לוד
  •  26/05/2021 06:50

השבוע זכו תלמידי המכינה הקדם צבאית ידידיה מבית שמש להיות שותפים בחיבור עם העיר לוד. התלמידים באו לחזק ויצאנו מחוזקים! תלמידי המכינה שמרו על הגנים והבתי ספר, ואף עבדו בשיפוץ המכינה בלוד, שאמש הייתה בה ברית מרגשת מאוד. על העשיה של התלמידים ואיך הם מסכמים את הסיוע לתושבי לוד, בפנים:

קרא עוד  
בד"ה: הפעוט ישראל יצחק גפנר ז’’ל
  •  25/05/2021 13:28

ברוך דיין האמת. ביום ראשון בערב התקבלה הבשורה המרה על פטירתו של הפעוט ישראל יצחק גפנר ז"ל כשהוא בן שנה ושמונה חודשים בלבד! הפעוט לקה בדלקת חריפה ונפטר תוך פחות מיממה. משפחתו יושבת שבעה בבית שמש ובירושלים. פרטי השבעה בפנים:

קרא עוד  
איזור פיתוח א', בשורה ענקית לעיר בית שמש
  •  24/05/2021 13:35

בשורה ענקית לבית שמש: לאחר הרבה מאמצים העיר בית שמש אושרה כאזור פיתוח א' לשנתיים הקרובות, דבר שיוביל להשפעה רבה על התעסוקה, מסחר ותעשיה בעיר. פנינו לחבר המועצה הרב ישראל מנדלסון שיסביר לתושב הקטן מה זה אומר. דבריו בפנים:

קרא עוד  
שלטי הצניעות הוסרו מהמעבר ללא הפרעה
  •  24/05/2021 11:31

עובדי עירייה בליווי אבטחה הסירו בשעות הבוקר המאוחרות שלטי צניעות שניצבים זה שנים על גרם המדרגות בכיכר רבי יהודה הנשיא במרכז רמת בית שמש ב'. השלטים המוכרים שהורו על מעבר נפרד לנשים ולגברים הורדו בקול דממה דקה ללא הפס"ד מיוחר. כמה זמן זה ישאר כך? נמתין ונראה. כך נראו המדרגות לאחר הסרת השלטים:

קרא עוד  
עוד צעד לקראת ביטול סופי של מגבלות הקורונה‏
  •  23/05/2021 22:33

הסוף להגבלות ההתקהלות: החל מה-1.6 (עוד כשבוע) יבוטלו מגבלות הקורונה מבחינת התקהלות. יבוטל הצורך בהצגת תו ירוק ויבוטלו תנאי התו הסגול. הדבר שטרם יוסר הוא, חובת עטיית מסכות בחללים סגורים שעל כך יערך בשבועיים הקרובים דיון מומחים נפרד, בו יוחלט האם נפרדים מהמסכות או שמא ממשיכים איתם הלאה. מהי הכוכבית הקטנה בהנחיות? כנסו לבפנים:

קרא עוד  
העיר בית שמש אושרה כאזור פיתוח א' לשנתיים הקרובות
  •  23/05/2021 16:43

שר הכלכלה עמיר פרץ עדכן את ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך כי בהתאם לבקשתה העיר בית שמש אושרה כאזור פיתוח א' לשנתיים הקרובות במסגרת חוק עידוד השקעות הון לעניין תשלום מס חברות בשיעור מופחת. ומה אומר על כך הרב ישראל מנדלסון ממונה תחום תעשייה ומסחר, ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
דרמה: ישיבת הנהלת העיר הערב בוטלה
  •  23/05/2021 10:42

דרמה בהנהלת העיר: פרסום ראשון ב'בית שמש חדשות': ישיבת הנהלת העיר שאמורה היתה להתקיים היום בוטלה. הסיבה: חוסר היכולת להעביר את התקציב העירוני. המשמעות בפרסום ראשון: יתכן שינוי במבנה הקואליציה! הרוטציה באגודת ישראל שהיתה אמורה לעבור במליאת העיר השבוע אף היא בסכנת ביטול. לכתב 'בית שמש חדשות' נודע כי בימים הקרובים ייערכו פגישות עם ראשי וחברי סיעות מועצת העיר, ייעשה בלשכת ראש העיר מאמץ עליון להביא לרוב הנדרש להעברת התקציב. נמשיך לעקוב ולעדכן. 'בית שמש חדשות' - איתכם תמיד ראשונים.

קרא עוד  
חוסר התקציב: אגף שפ"ע בתמונת מצב קשה
  •  23/05/2021 08:50

אגף שפ"ע, עובדים ללא עובדים וללא תקציב: העיר בית שמש הולכת וגדלה בקצב מסחרר, שכונות חדשות, רחובות חדשים ותושבים רבים המתקבצים ובאים מערים רבות. אך באגף שאמור לגדול משמעותית עם התושבים, עובדים ללא עובדים ועם מחסור חמור תקציב. בתמונה עובדי האגף הבוקר בתיקון מדרכות, טיפול הכרחי וחשוב. הפרטים הקשים והנוספים בפנים:

קרא עוד  
לא תקין בכלל: מקפיצים תושבים ללא התרעה
  •  23/05/2021 07:06

שוב לפני שעה קלה נשמעו הדי פיצוצים ממחצבת זנוח, הסמוכה לכביש 10 ולעיר בית שמש כולה. הדי הפיצוצים נשמעים מידי תקופה כאשר במחצבה מתקדמים בחציבת ההרים ורואים צורך לפוצץ בהר. אך זהו דבר לא תקין כלל, כאשר לבבות אלפי תושבים מוקפצים ללא התרעה מראש על עריכת הפיצוץ. עוד מהתיעוד והפרטים בפנים:

קרא עוד