. . .
צפו: כמעט דורס אם ותינוק בעגלה במעבר חציה
  •  04/02/2021 15:02

תושב שלח לנו תיעוד ממצלמת הרכב שלו בעת נסיעה בשכונת חפציבה. בתיעוד נראה אוטובוס מתפרץ אל מעבר החציה בעת שהאם מנסה לחצות את הכביש עם תינוקה בעגלה. האוטובוס נכנס בעגלת התינוק כשהאם אוחזת בעגלה ובנס אף אחד לא נפגע. הנהג גם לא טרח להתנצל והמשיך בנסיעה. בנס נמנע אסון! צפו בצילומי מצלמות הרכב בפנים:

קרא עוד  
מי ייצג את בית שמש בכנסת הבאה?
  •  03/02/2021 12:16

ערב סגירת הרשימות לכנסת, בדקנו כמה נציגים יהיו לעיר בית שמש בכנסת הבאה? נפתח בכנסת הנוכחית בה היו לנו שלושה נציגים: שרת התפוצות עומר ינקלביץ' - כחול לבן, ח"כ הרב משה אבוטבול - ש"ס וח"כ קטי שטרית - ליכוד. מבדיקה שערכנו לקראת סגירת הרשימות נראה כי בכנסת הבאה יהיו לנו שני נציגים בלבד, זה לאחר שהשרה ינקלביץ' הודיעה על פרישה. ח"כ אבוטבול טיפס ברשימת ש"ס למקום שמיני, מקום ריאלי מאוד וח"כ שטרית ממוקמת במקום 27 ברשימת הליכוד, אף זה מקום ריאלי מאוד. בתמונה: שלושת הח"כים של בית שמש בתמונה משותפת במתחם החיסונים של 'כללית' בבית שמש

קרא עוד  
המשטרה בלמה הלילה שני אירועים חריגים בבית שמש
  •  02/02/2021 10:39

שני אירועים חריגים הלילה בגזרת בית שמש: באירוע אחד הוזעקה המשטרה ועצרה צעיר כשהוא בתוך קיוסק בבית שמש בעת ניסיון שוד, כאשר ברשותו סכין ואקדח אוויר. באירוע אחר סוכלה הברחת עשרות כוורות זיקוקים בדרכם לבית שמש על ידי תושבי חברון. כל הפרטים ותמונות הפריטים שנתפסו, ב'כתבה המלאה'

קרא עוד  
תיעוד: קורות בטון ענקיות מועברות בכביש 38
  •  02/02/2021 07:07

זו אינה הפעם הראשונה וגם לא האחרונה שקורות בטון ענקיות מועברות בכביש 38 סמוך לעירנו - בית שמש. זה קורה פעמים רבות, תחת ליווי משטרתי כבד החוסם את הכביש לאורך כל הדרך בעת מעבר המשאיות, מועברות קורות ענק המיועדות לבניית גשרים וכבישים על הכביש. לא חידשנו עד כה דבר, אלא שהלילה כתב 'בית שמש חדשות' תיעד עבור הגולשים הרבים מתוך מצלמות 'נתיבי ישראל' את מעברם של שתי קורות כאלה בצומת כביש 38 ושדרות בן זאב. כנסו וצפו:

קרא עוד  
שכונת חפציבה: צווי הריסה חולקו לבתי כנסת
  •  01/02/2021 19:08

שוב מתעללים בבתי כנסת בחפציבה באיומי הריסה: מספר צווים מנהלים חולקו היום בשכונת חפציבה למספר בתי כנסת, צווים החתומים על ידי מהנדסת העיר ענבר וייס. הצווים ניתנו היום למרות שהשכונה נמצאת בהסדר של ת.ב.ע המאשר את רוב הקרקעות שקיבלו את הצו. הצו המלא ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
הגדלת הקנסות: שמונה מלמדים קיבלו דוחות של 10,000 ש"ח
  •  01/02/2021 13:57

הגדלת הקנסות ממומשת בבית שמש במהירות: לאחר למעלה משבוע של שקט ברמת בית שמש ב', פשוט שוטרים לפני זמן קצר על תלמוד תורה חסידי ברחוב אוהל יהושע בשכונה. לשמונת הרבנים שנמצאו במקום חולקו דוחות על-סך 10,000 ש"ח כל אחד. זמן קצר קודם לכן ברחו השוטרים מרחוב רבי מאיר בעל הנס לאחר שעשרות קיצונים התאספו סביבם. בתמונה השוטרים שפשטו על רחוב בעל הנס, בסמוך לרחוב:

קרא עוד  
מאבק התושבים: חבר המועצה גולדברג מגיב
  •  31/01/2021 12:54

לאחר מכתבים ופרסומים רבים של 'ועדת המאבק' - נציגי שכונת רמת אברהם, הלוחמים עבור הזכויות של תושבי השכונה, שלח הבוקר יו"ר ועדת תכנון ובניה, חבר המועצה ר' שמעון גולדברג מכתב מפורט בו הוא מתייחס לקשיים הרבים הקיימים כעת בשכונה, לצורך לטפל בכל הנושאים הדורשים טיפול ומסכם: "נקבע אתכם ישיבות מעת לעת לצורך ריכוז הפניות והמשך טיפול לפי סדר העדיפויות". בדבריו הוא מגלה כי עורק מרכזי "שדרות נהר הדן" יפתח בקרוב. הפרטים, בפנים:

קרא עוד  
מזל טוב לאיש החסד היקר הרב אברהם קאפ
  •  31/01/2021 12:32

בשם אלפי תושבי בית שמש גולשי 'בית שמש חדשות' נברך בברכת מזל טוב, מזל טוב! את איש החסד, יו"ר ארגון "עזרת אחים" בית שמש הרב אברהם קאפ שיחי', בהולדת נכדו, לבנו נתן שיחי'. רוב נחת מכל יוצאי חלציכם, שפע בכל מעשי ידיכם ושתמשיכו לעשות חיל וחסד עם כל התושבים היקרים. מערכת 'בית שמש חדשות'

קרא עוד  
נגיף הקורונה ממשיך להכות, נפטר אב ל-11 ילדים, תושב בית שמש
  •  29/01/2021 07:48

ברוך דיין האמת, בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של הרב נפתלי יעקב ברנשטיין ז"ל תושב הקריה החרדית שנדבק בנגיף הקורונה. הותיר אחריו 11 ילדים, 7 מתוכם שלא זכה להכניסם לחופה. הרב ברנשטיין מתגורר בבית שמש כעשרים וארבע שנים ומשתייך לקהילת המתמידים. הלוויתו תיערך היום בבית שמש. פרטים נוספים בפנים:

קרא עוד  
המשטרה במרדף אחר אוטובוסים
  •  28/01/2021 19:10

גולשי 'בית שמש חדשות' מתעדים עבורנו בשבוע האחרון מחסומים משטרתיים בכבישים הראשיים, בהם נעצרים אוטובוסים בלבד, שברובם נוסעים חרדים. בנוסף למחסומים, ניידות גלויות וסמויות המסיירות ברחבי העיר תועדו עוצרות אוטובוסים המסיעים תלמידים ונוסעים - חרדים. האם נהגי הרכבים הפרטיים הינם שומרי ההנחיות? או שמא זה מהסיבה כי לחרדים אין בחניה שני רכבים? כך אפשר להגיע אליהם בקלות - בתוך האוטובוסים.. לפניכם תיעודים ממחסומים 'לאוטובוסים בלבד':

קרא עוד  
שני לילות ללא מהומות ברמה ב', מדוע? האם חזרו לשמור על ההנחיות?
  •  27/01/2021 08:17

כוחות משטרה רבים הועמדו (שלשום) בכוננות בכניסה לרמת בית שמש ב', כוחות שכללו עשרות שוטרי יס"מ, מכת"זיות, בלשים, קצינים ושוטרי תחנת בית שמש. היתה אווירה של 'נקמה' בסגנון בני ברק באוויר, אך רגע לפני מה שנראה היה כהכרזת מלחמה על השכונה, הכוחות התקפלו כלעומת שבאו. אתמול בחרו הכוחות לפשוט על שכונת חפציבה. מה נשתנה? ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
עוד ערב של מהומות ברמת בית שמש ב'
  •  25/01/2021 08:52

לילה שחור של עשן וצחנה עבר על תושבים רבים ברמת בית שמש ב'. הכל החל בשעת ערב מוקדמת כאשר מעט לאחר השעה שבע בערב שוב פשטו כוחות המשטרה על השכונה. לקורא מן הצד זה נראה כאילו כפשיטה ענקית 'על כל השכונה'. זהו שלא. פשיטה נקודתית על חתונה בבית כנסת במרכז הרמה. מכאן והלאה? מהומה שאינה פוסקת, לילה שלם של משחקי חתול ועכבר בין המשטרה לתושבים. תיעוד נרחב בפנים:

קרא עוד