. . .
עבודות פיתוח מתקדמות בחפציבה. ברילנט: עוברים לשלב ב'
  •  16/12/2020 23:35

בימים אלו הושלמו על ידי אגף שפ"ע שני פרוייקטים, עבודות פיתוח בשכונת חפציבה, שכונה שבעירייה שמו למטרה להשקיע משאבים עבור הצרכים של השכונה. בשיחה שערכנו עם הרב ברילנט הוא אומר כי אנחנו לא מברכים על המוגמר כעת, היות שלאחר סיום שלב זה באגף שפ"ע ממשיכים קדימה לשלב הבא, טיפול בצרכים החשובים בתוך השכונה עצמה. הפרטים המלאים ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
כשפארק ירמות הענק הופך לנחל סוער..
  •  16/12/2020 13:50

מאז נבנה הפארק הענק 'פארק ירמות' השוכן בין רמת בית שמש א', לרמת בית שמש ג2, בכל עת בה יורדים גשמים, הופך הפארק היפה לנחל עם זרימה גדולה ויפה ולעיתים גם סוערת. כך הבוקר עם ירידת גשמי הברכה היפים, הפך הפארק לנחל גועש. הגולש נחמן ניסנבוים תיעד לנו ממקום מגוריו קטע מהנחל היפה:

קרא עוד  
אירועי פסטיבל 'אגן הים התיכון'
  •  16/12/2020 09:31

במהלך שבוע הבא, ימי ראשון עד חמישי, ה'-ט' בטבת, 20-24/12, יתקיים פסטיבל 'אגן הים התיכון'. פסטיבל ראשון מסוגו בו יתקיימו מופעי מוזיקה באולפן לייב מארצות אגן הים התיכון, מוזיקאים ישראלים ביחד עם מוזיקאים מאיחוד האמירויות, קפריסין, יוון, תורכיה, מרוקו ,קרואטיה ועוד.. שורת מופעים - 70 שנה לבית שמש - כל הפרטים בפנים, כנסו לקריאה:

קרא עוד  
"אור יעל" חנכו בית ספר, קברניטי העיר באו לברך
  •  15/12/2020 16:30

מוסדות "אור יעל" חנכו אמש בית ספר חדש, קברניטי העיר הגיעו לברך ולהתברך. בין הבאים: ראש העיר עליזה בלוך, סגן ראש העיר הרב ישעיהו ארנרייך, ממונה שפ"ע הרב שלמה ברילנט חברי המועצה מסיעת ש"ס ועוד. החברים ניגשו להתברך מפיו של נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן שליט"א. באירוע השתתף גם שר הפנים הרב אריה דרעי ששיבח את הנהגת העיר על פועלה למען תושבי העיר. עוד תמונות ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
חלוקת ויטמין D או גימיק תקשורתי?
  •  15/12/2020 11:52

לפני קרוב לחודשיים (26/10) פרסמנו ב'בית שמש חדשות' על העיר הראשונה בארץ שתחלק לתושביה ויטמין D, שלאחר מחקרים הוכח כמסייע להתגבר על נגיף הקורונה. זה בהמשך לכתבה שהתפרסמה באותו היום עם ראש העיר עליזה בלוך בעיתון 'ישראל היום'. פנינו לדוברות העירייה לברר האם אכן תתקיים חלוקה או מכירה מוזלת, או שמא היה זה רק גימיק תקשורתי. תגובתם ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
מפתיע: בית שמש עיר בטוחה בדרכים
  •  15/12/2020 09:04

בימים אלו מפרסמת ‏הראשות הארצית לבטיחות בדרכים את מדד הבטיחות בדרכים. הנתון אולי המפתיע ביותר מבחינתנו: עירנו - בית שמש נמצאת בראש רשימת הערים הבטוחות בישראל! כאשר מתחתיה משתרכות ערים יפות וטובות. לפניכם צילום מתוך עיתון "ישראל היום" שמפרסם את הנתון המפתיע:

קרא עוד  
כך משחיתים שכונה בקלות
  •  09/12/2020 14:33

מאות תושבי רמת בית שמש ד' - החדשה - התעוררו הבוקר לשכונה מעוטרת ומושחתת בכיתובי גרפיטי ענקיים לפחות בעשרה מקומות. דבר מושחת ופסול שהפך לנורמה נוראה בעיר בית שמש. ממונה אגף שפ"ע דאג להם במהירות והחרפה הוסרה. הדיווח המלא ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
הסכנה איננה מעבר לפינה, היא כאן!
  •  08/12/2020 20:58

מחדל קיר התמך השבור, הגדר שהתפרקה וחיי נער החמד שהסתיימו באחת היכה הלם בבית שמש, כולם ידעו ויודעים שישנם מפגעים רבים, אך אף אחד לא חשב שזה יקרה ובאופן כזה. מאז אירע האסון צפים האשמות וסכנות ברחובות העיר. מתברר - כפי שחשבנו - כי הסכנה עודנה כאן, ממש מול העיניים, האם מישהו ימנע את האסון הבא?

קרא עוד  
טרגדיה: הבחור דניאל מדמון ז"ל
  •  08/12/2020 05:58

בסמוך לשעה שלוש אחר-הצהריים, הוזעקו כוחות ההצלה לרחוב בן איש חי בשכונת חפציבה. הדיווח היה על פצוע מנפילה מגובה במצב קשה. כוחות ההצלה עשו מאמצים רבים בכדי להצילו, אך לאחר כשעה קלה נקבע מותו ל"ע. רק סמוך לשעה 2:00 בבוקר דניאל שאך לפני כשבועיים חג בר מצוה, הובא למנוחות, עוד פרטים ותיעודים בלעדיים מהמקום, ב'כתבה המלאה'

קרא עוד  
אלפים התאחדו ב'דרייב-אין'
  •  06/12/2020 23:02

מאות רכבים, אלפי תושבי בית שמש והסביבה התאחדו במוצ"ש ב'דרייב-אין' מיוחד, 'התוועדות חסידית' לרגל חג הגאולה של האדמו"ר רבי שניאור זלמן מליאדי, בעל התניא והשולחן ערוך ומייסד חסידות חב"ד. מסכי ענק, תדר רדיו וערכה מיוחדת חיכו למשתתפים:

קרא עוד  
מוצ"ש: דרייב-אין ענק ב'אמפי' בית שמש
  •  03/12/2020 23:08

י"ט בכסלו, ראש השנה לחסידות, 'יום סגולם', במגבלות הקורונה, חגיגה על גבי מסכי ענק בחניון 'דרייב אין' יחודי ב'אמפי בית שמש' אשר הוכשר באופן שהבאים לאירוע יישארו ברכבם לצפות במופעים השונים ובהתאם מערכות הצליל יווסתו באופן פרטני ברכבים על ידי כל אחד מהמשתתפים באמצעות מערכות טכנולוגית מתקדמת שהותאמו במיוחד לטובת האירוע. אירוע ייחודי שלדברי המארגנים 'לא כדאי לפספס', כל פרטי האירוע ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
כי טוב: מאבקכם מוצדק! ומה הגיב גולדברג?
  •  03/12/2020 19:55

חבר המועצה מלאכי כי טוב הגיב להודעות מטה המאבק ב'רמת אברהם': מאבקכם מוצדק! גם אם מישהו חושב שהוא חריף מידי, המאבק פועל! זה מדרבן את מי שאמור לפעול למענכם. מי התבטא אחרת? צפו ב'כתבה המלאה':

קרא עוד