. . .
הסתערות על כתובות הגרפיטי
  •  24/11/2020 19:18

עובדי אגף שפ"ע הסתערו הבוקר על קירות רמת בית שמש ב' על מנת להסיר את כתובות הגרפיטי מהקירות. העובדים הגיעו בכוחות מתוגברים עליהם הצטרפו כוחות משטרתיים שאבטחו אותם. מסביב התקהלו קיצונים שהחלו לקרוא קריאות נאצה. מדוע דווקא היום ועוד, ותיעוד מהמקום בכתבה המלאה:

קרא עוד  
מוותיקי העיר יצחק גוזלן ז"ל
  •  24/11/2020 16:46

ברוך דיין האמת, יצחק גוזלן ז"ל מוותיקי העיר המוכר כמנהל מבטחים וכמתנדב שנים רבות ביד שרה, הלך היום לעולמו. ההלוויתו התקיימה היום בצהריים בבית העלמין המקומי. המשפחה יושבים שבעה בבית המנוח רחוב דוד רזיאל 23/3 בית שמש. מערכת 'בית שמש חדשות' משתתפת בצער המשפחה ומאחלת שלא תדעו עוד צער.

קרא עוד  
התושבים נהרו לבדיקה סרולוגית
  •  23/11/2020 23:45

תושבים רבים נהרו היום אל בית "עזרת אחים" ברחוב נחל לכיש שברמת בית שמש א', בכדי לערוך בדיקה סרולוגית, לדעת האם בגופם נוגדנים נגד נגיף הקורונה, דבר המצביע על כך שהם כבר חלו בנגיף. הבדיקות נעשו לבקשת תושבים רבים שהיו זקוקים להם בכדי לדעת שהם חסינים נגד הנגיף והם יכולים לצאת ולחזור לארץ בקלות או לדברים נוספים. בין האנשים נצפו גם ממלא מקום ראש העיר ר' ישראל סילברסטין ומנהל מחלקת נוער בעירייה ר' יוסי גמליאל, כאשר על המלאכה פיקד יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ:

קרא עוד  
הרכב נדחף לצד והסתערו עליו
  •  23/11/2020 22:26

כך זה נראה היה היום (ב) בשעת צהריים, בכביש 38 בפניה לרחוב בן זאב, רכב לבן שדוחק אל נגד כיוון התנועה רכב אחר לצד הכביש, כאשר אנשים בלבוש אזרחי יוצאים מהרכב הדוחף ומרכב נוסף שהגיע לאיזור ומסתערים על הרכב השני. אזרחים שצפו בנעשה נבהלו ולא ידעו להסביר מה קרה שם. תושב אחר מסר לנו שמדובר בככה"נ מרדף שהסתיים. בתמונה מתוך הוידיאו, אדם בלבוש אזרחי בריצה לכיוון הרכב, משה סטפנסקי תיעד ושלח לנו:

קרא עוד  
ראיון 'אחד על אחד' עם המיועד למשנה לראש העיר
  •  22/11/2020 21:43

רגע לפני כניסתו לתפקיד המשנה לראש העיר וכניסת סיעתו לתפקידים החדשים בעירייה, פגש כתב 'בית שמש חדשות' את חבר מועצת העיר, יצחק אלמליח מתנועת ש"ס לראיון אחד על אחד, לשמוע ממנו באופן אישי על חזונו וראייתו את תפקידיו החדשים וגם על שיתוף הפעולה עם שאר הסיעות וראש העיר. לראיון המלא:

קרא עוד  
הנהלה מונגשת, כך התכנסה הנהלת העיר
  •  22/11/2020 18:50

הנהלת מועצת העיר התכנסה הערב לישיבת הנהלה כמידי חודש, החידוש בישיבתם הערב היה הנגשת החומר בצורה מסודרת לחברי ההנהלה, פרוטוקול ישיבת ההנהלה הערב ועוד, בכתבה המלאה:

קרא עוד  
פנינה ב'לב העיר' בית שמש
  •  21/11/2020 21:20

בלב העיר בית שמש, מול משרדי העירייה בקניון נעימי, בין הקשתות, שוכן לו מקום חם - בית חב"ד 'לב העיר'. מידי יום מושך אליו הבית חב"ד עשרות תושבים, ישנם שמגיעים להתייעץ עם הרב, אחרים נכנסים על מנת לבדוק את התפילין או המזוזות, רבים אחרים אחרים מגיעים על מנת להתפלל במנין וכך ניתן למצוא ב'לב העיר' בית שמש יהודים רבים מכל גווני הקשת מתפללים יחד על פי ההנחיות ברחובה של עיר. את הפעילות העניפה במקום מפעיל שליח צעיר ונמרץ - הרב מענדי ליפש:

קרא עוד  
היכל התרבות בית שמש
  •  20/11/2020 08:45

אנשי מעברת בית שמש הוותיקה לא היו מעלים בדעתם אולם בסדר גודל כזה מוקם מול עיניהם. לפני עשור עוד התווכחו על הצורך בכך והאמת חבל שלא נבנה כמה שנים קודם לכן. האולם במבט חיצוני נראה בימים אלה כמעט מושלם. אולם רחב ידיים המשתרע על שטח גדול ורחב, עומד יפה ומפואר באיזור מרכזי בבית שמש. למרות המראה היפה, העבודות צפויות להימשך עוד כעשרה חודשים! עוד פרטים, בכתבה המלאה:

קרא עוד  
ראיון השקה מיוחד עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך
  •  18/11/2020 20:56

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך בראיון מיוחד ל'בית שמש חדשות' לרגל השקת האתר החדש והמרענן. בצרור שאלות מקיפות על העיר בית שמש בתום שנתיים לכהונתה מספרת ראש העיר לאלפי הגולשים על עשייתה הרבה ועם הפנים קדימה. מוזמנים לראיון מרתק:

קרא עוד  
מתרחבים: אתר 'בית שמש חדשות'
  •  18/11/2020 20:54

לא עוצרים: רשת 'בית שמש חדשות', הרשת הגדולה בבית שמש מתרחבת והערב אנו שמחים להשיק ולהציג בפניכם את האתר החדש, אתר 'בית שמש חדשות'. באתר תמצאו מגוון דברים רחב מחדשות, פוליטיקה מקומית, טורים מעניינים ועוד מגוון דברים. אם טרם התחברתם לרשת הענק של 'בית שמש חדשות' בווצאפ ובפייסבוק, אתם מוזמנים לעשות זאת כבר עכשיו! גללו את האתר למטה ולחצו על התחברות!

קרא עוד  
מועצת העיר תתכנס בשבוע הבא, צפויים שינויים חשובים
  •  18/11/2020 20:43

לקראת כינוסה של מליאת העירייה ביום רביעי שבוע הבא, ל'בית שמש חדשות 'נודע כי במליאה צפויים שינויים חשובים כאשר חברי המועצה מטעם תנועת שס ימונו לתפקידים חשובים, חבר מועצה אחר יודיע על פרישתו מהמועצה לטובת תפקיד אחר.

קרא עוד  
מתאימים את שעות הפינוי למען בטיחות הילדים
  •  18/11/2020 20:41

התושבים פנו, ממונה אגף שפ"ע שלמה ברילנט מיהר לסדר. שעות פינוי האשפה לא בשעות העומס בהן הילדים הולכים או שבים ממוסדות החינוך. הפרטים המלאים:

קרא עוד