. . .
במבט קדימה: חודש וחצי של עבודה מאומצת
  •  11/01/2021 21:12

במבט קדימה: חודש וחצי של עבודה קשה בהסתכלות לאביב ולקיץ: אגף שפ"ע בראשות ממונה האגף שלמה ברילנט מבצע ריסוסים בהיקף נרחב ביותר בשכונות וברחובות העיר בית שמש. הריסוסים נעשים כפעולת מנע - ובשפה המקצועית: הדברת 'טרום נביטה' כנגד עשביית חורף - כנגד צמחים הגדלים במדרכות, כבישים או בקווי אש.

קרא עוד  
בהשתתפות גדולה: הושק לבית הספר להורים
  •  11/01/2021 20:52

למעלה משלוש מאות וחמישים הורים השתתפו הערב בהשקת "בית הספר להורים" שנפתח באפליקציית ה'זום'. ההשקה נערכה בהשתתפותה של המנחה הידועה סיון רהב מאיר, ראש העיר עליזה בלוך ועוד רבים וטובים מתושבי בית שמש. במהלך ההשקה שיתפה סיון את המשתתפים בחוויות אישיות מרתקות מעידן הקורונה וכן הפעילה את ההורים בכתיבת מאות תגובות במגוון נושאים בצ'אט של ה'זום'. צילומי מסך מהזום בפנים:

קרא עוד  
אושרו תקנות האכיפה כנגד מבצעי עבירות בניה
  •  11/01/2021 20:21

כהמשך לדיווח 'בית שמש חדשות', ועדת המשנה לתכנון ובניה התאספה והוציאה החלטה מחייבת בה ישנם נהלי אכיפה אשר ינקטו כנגד תושבים אשר יבצעו עבירות בניה לא חוקיות. בנוהל האכיפה שלושה מדרגים: אכיפה מוגברת, בינונית ונמוכה. ישנם דברים גם שכלל לא יאכפו. חבר מועצת העיר איתו שוחחנו הערב אומר: ימים יגידו האם התושבים החרדים שמרגישים אכיפת יתר בררנית, באמת ירגישו הבדל. החלטות הוועדה בכתבה המלאה:

קרא עוד  
הערב: השקת בית הספר להורים
  •  11/01/2021 17:30

עיריית בית שמש משיקה היום את בית הספר להורים. מוזמנים להרצאת הפתיחה של סיון רהב מאיר אשת תקשורת ומרצה. קישור להרצאה בזום בפנים, כנסו:

קרא עוד  
שיפוץ מקיף במתחם בית העלמין
  •  11/01/2021 13:29

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך קיימה היום ביור שטח יחד עם המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח ויחד עם אלדד גדסי ממונה המועצה הדתית. במסגרת שיפוץ מתחם בית העלמין יבוצעו במקום הסדרות בטיחותיות. יתווספו במקום חניות. יתווספו עתודות קבורה נוספות. כמו כן יבנה חדר קרור חדש ואולם ההספדים יצוייד במזגנים חדשים.

קרא עוד  
תחנת הרכבת בבית שמש תיסגר לשלושה שבועות
  •  10/01/2021 19:21

רכבת ישראל תסגור החל מיום שלישי השבוע עשרות תחנות רכבת ולמשך כשלושה שבועות. בין התחנות תיסגר תחנת בית שמש. מדוע התחנות נסגרות ומה יעשו אלפי הנוסעים? תוכלו לדעת ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
התחדשנו: מעתה ערוץ בית שמש חדשות גם בטלגרם
  •  10/01/2021 18:03

לאחר שינוי מדיניות הפרטיות של וואטסאפ ופייסבוק, ופניות גולשים רבים, החלטנו שהגיע הזמן להתרחב, והחל מהיום רשת 'בית שמש חדשות' גם בטלגרם! מוזמנים לחפש את הערוץ של 'בית שמש חדשות' ולהתחבר אלינו, לחדשות הכי עדכניות וטובות של בית שמש! קישור להתחברות בפנים:

קרא עוד  
המפתחות הושלכו בטעות לפח המוטמן, עובדי הפינוי נחלצו והם נמצאו
  •  10/01/2021 17:36

תושבת בית שמש השליכה בטעות את מפתחות ביתה יחד עם האשפה לפח המוטמן. הם יצרו קשר עם המוקד העירוני - 106 שם הפנו אותם למנהל הפינוי מר שאול אזולאי, הוא נחלץ והגיע למקום עם מנוף הפינוי, יחד עם העובד יוהן ושכן יקר שילה לוי, במסירות ובעבודה מאומצת ומשותפת המפתחות אותרו והושבו לבעליהם. הם מבקשים להודות גם למנהל אגף שפ"ע שלמה ברילנט ולראש העיר עליזה בלוך. לפניכם תמונת צרור המפתחות:

קרא עוד  
סגר נוקשה: שתי חסימות 'בלבד' בערב שבת
  •  09/01/2021 18:31

כתב 'בית שמש חדשות' ערך סיבוב בכניסות וביציאות מהעיר בית שמש בערב שבת, להפתעתו ב'סגר הנוקשה', זכו רק שתי יציאות מהעיר בחסימה כמעט קפדנית של משטרת ישראל - תחנת בית שמש. היציאה מרמת בית שמש לכביש 10 והיציאה מה'ביג' לכיוון כביש 38. השאר? היו פתוחות לחלוטין. צפו בתיעוד מערב שבת:

קרא עוד  
עוצמת הנס והקלות המפחידה שבשבירת עמוד תאורה
  •  08/01/2021 14:48

כפי שדיווחנו ב'בית שמש חדשות' בווצאפ ובפייסבוק, בשעות הצהריים רכב שנסע בשדרות הקישון ברמת בית שמש א' נכנס בעמוד תאורה גבוה והעמוד הענק השתטח 'די בקלות' ארצה. בנס: אב ובנו נפצעו באורח קל בלבד. צוות הצלה היה שם בשביל לסייע להם. גודל הנס, בפנים:

קרא עוד  
מרהיב: נהר הדן מואר וזורח
  •  06/01/2021 20:49

התקדמות יפה: תושבי בית שמש והשכונות שמחו לגלות עם שקיעת החמה כי התאורה בכביש שדרות "נהר הדן" הופעלה והכביש מתקדם לקראת פתיחתו. הכביש נראה הערב מואר וזורח והנהגים לא אחרו לבוא. צפו בצרור תמונות מהכביש המואר בפנים:

קרא עוד  
רמת בית שמש ד': נסיונות לקבוע עובדות קיצוניות בשטח
  •  05/01/2021 16:19

הקיצונים חסרי המעש אינם נרגעים: גם הלילה רוססו במספר מקומות ברמת בית שמש ד' כתובות גרפיטי המכערות את השכונה. התושבים המתגוררים במקום מנסים להילחם בתופעה, אך הם מצפים לתיגבור כוחות מהעירייה ומהמשטרה:

קרא עוד