. . .
גם בחג הפורים משלבים זרועות למען החולים והמבודדים
  •  17/02/2021 08:15

מוקד משולב - מבצע משולב! גם בחג הפורים משלבים זרועות למען החולים והמבודדים, בית חב"ד בית שמש והמוקד העירוני יסייעו לכם בקיום מצוות קריאת מגילה. אם אתם או מי מבני משפחתכם לא יכולים לצאת לקריאת המגילה, צרו קשר עם המוקד העירוני בווצאפ:⁦ 0522197885⁩, השאירו פרטים ופעילי חב"ד יגיעו אליכם. תודה למשה כהן היקר - מנהל המוקד העירוני על פועלו הרב למען התושבים!

קרא עוד  
לא מפוצצים את פורים, נשמרים, נזהרים… וזוכים!!
  •  17/02/2021 05:50

מדי שנה סובלים ילדים מפגיעות בעיניים, בשמיעה, כוויות קשות ונזקים חמורים אחרים, בגלל שימוש בנפצים מסוכנים בתקופת ימי הפורים! בעזרת אחים מתחייבים: לא משחקים בנפצים, ונכנסים להגרלה על אופני הרים מדהימים! פורים שמח ובטוח! לכניסה להגרלה, כנסו לבפנים:

קרא עוד  
מבצע חיסונים גדול ומוצלח ● פרטים ותיעוד בלעדי
  •  16/02/2021 19:00

כאיש אחד בלב אחד: מבצע חיסונים מיוחד נערך אתמול באולם ספורט רמת בית שמש א', מרתון מיוחד אליו הגיעו מאות תושבים על מנת להתחסן בחיסון הראשון. על המבצע המיוחד פיקד מנהל החמ"ל העירוני איציק קניזו שעמל רבות להצלחתו. אנשי מד"א התארגנו במקום עם מאות מנות חיסון והתושבים שהגיעו נכנסו כמעט ללא עיכוב מיותר והתחסנו. כמה התחסנו במקום? האם מדובר באירוע חד פעמי או שתהיה הזדמנות נוספת? כל הפרטים ותיעוד מהמקום ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
"הוא היה פראמדיק מקצועי ובעל מוטיבציה רבה לעזור ולסייע לכל אחד"
  •  16/02/2021 10:07

"הוא היה פראמדיק מקצועי ובעל מוטיבציה רבה לעזור ולסייע לכל אחד". לאחר עשרה ימים בהם נאבקו הרופאים על חייו, הלך לעולמו פראמדיק מד"א ליאור חי סחראי ז"ל, בן 22 מבית שמש שנפגע קשה בתאונת דרכים סמוך למודיעין. משפחת מד"א אבלה עם לכתו של ליאור חי סחראי ז"ל. חבריו של ליאור להצלת חיים מספרים עליו, כנסו ל'כתבה המלאה' לקריאה:

קרא עוד  
גל פריצות מתמשך בבית שמש
  •  14/02/2021 07:26

גל פריצות בבית שמש: לפחות ארבע דירות נפרצו השבת בשכונת המשקפיים בבית שמש, לדירות נגרם נזק כבד ברכוש לאחר הפוגרום האדיר שחוללו הפורצים בדירות וכן מהשלל איתו הם יצאו לדרכם: כסף, כלי כסף, תכשיטים, מחשבים ועוד. פריצות אלו באות בהמשך לדירות הרבות שנפרצו בחודשים האחרונים בשכונת רמת בית שמש ב, ג, רמת אברהם ובשכונות נוספות. בצילומי האבטחה נראים לפחות שני פורצים רעולי פנים שהיו יתכן חלק מחולייה. נמשיך ונעקוב.

קרא עוד  
יש מי שדואג למאות ואלפי נוסעי 'סופרבוס' בבית שמש...
  •  14/02/2021 06:36

שעות לפני שבת, מלאו תחנות האוטובוסים במאות נוסעים שחפצו לצאת מהעיר לשבת, רק שאף אחד בחברת האוטובוסים לא ציפה לכמות כזאת. לשטח הוזעק איש קשרי הלקוחות של החברה נתי ספרין שמו, אדם יקר שיודע לנהל אירועים בסדר גודל של הוצאת עשרות אוטובוסים עמוסים נוסעים ובזמן לחוץ שכזה. נתי היה שם ובמשך הזמן שנותר ניווט את הסדרנים והנהגים אל התחנות העמוסות והנוסעים נשמו לרווחה על כסאותיהם באוטובוסים בדרכם ליעד. כתב 'בית שמש חדשות' עבר שם ותיעד את נתי מפקד על המבצע המורכב:

קרא עוד  
אירוע חיסונים ענק ברמת בית שמש א'
  •  12/02/2021 15:38

האם יחלקו צ'ולנט גם בבית שמש? פרסום ראשון ב'בית שמש חדשות': ביום שני יפתח מתחם חיסונים גדול לכל בחורי הישיבות בבית שמש. המתחם יפתח ברמת בית שמש א', מהשעה 4:45 בערב ועד לשעה 12:00 בלילה, באולם הספורט ברמת בית שמש א'. רמקולים שיסתובבו ברחובות יזמינו את הבחורים להתחסן. צ'ולנט לא יחלקו כפי שהיה בבני ברק, אבל כיבוד אישי כנראה יהיה. על הפקת האירוע אחראי איציק קניזו מנהל החמ"ל ובסיוע הדי.ג'יי עובדיה גבריאלי. האם בבית שמש יעקפו את בני ברק? שם ציון הרמזור השתפר באופן ניכר. נעקוב ונעדכן.

קרא עוד  
תיעוד: עשר בלילה, פיצוצים וזיקוקים רועשים
  •  11/02/2021 22:39

מיני שדה קרב: כתב 'בית שמש חדשות' ששמע באיזור מגוריו את הפיצוצים הערב, שחלקם התעופפו מעל שכונת רמת בית שמש א', תיעד מעט מהזיקוקים והפיצוצים העזים. גולשים רבים פונים למערכת ושואלים: כיצד יתכן שזה כחודש תושבי בית שמש סובלים מפיצוצים והמשטרה טרם שמה ידה עליהם? צפו בסירטון הקצר עם מהזיקוקים והפיצוצים בפנים:

קרא עוד  
ברוך דיין האמת; הגב' מלכה קרויזר ע"ה
  •  11/02/2021 21:14

הערב התקבלה הבשורה המרה על פטירתה של הגב' מלכה קרויזר ע"ה, ביתו של יבדלחט"א הרב שרגא גוטליב שליט''א, היא נפטרה לאחר ייסורים קשים מהמחלה הארורה כשהיא בשנות הארבעים לחייה. תושבת בית שמש, הותירה אחריה שישה ילדים כאשר ביתה הבכורה אמורה להתחתן בשבוע הבא.

קרא עוד  
סמוך לחצות: דליקה גדולה נמנעה בפארק הגפן
  •  11/02/2021 08:05

כוחות הכיבוי וההצלה הוזעקו בסמוך לחצות הלילה אל פארק הגפן, סמוך לשדרות בן זאב, שם הוצתה דליקה בן עצי הפארק. בהגעתם ובעבודתם המהירה נמנעה דליקה גדולה בהרבה, כאשר האש החל לבעור בין עצי הפארק. צפו בתמונות שהביא לנו כתב 'בית שמש חדשות':

קרא עוד  
המשפחה מבקשת: אנא הוסיפו בתפילה לרפואתו
  •  11/02/2021 07:52

משפחתו של ליאור חי בן יעל מבקשת: אנא הוסיפו בתהילים, מעשה טוב ונתינת צדקה לרפואתו. כזכור ליאור סחראי, פארמדיק מד"א שהציל חיי רבים, עבר תאונה קשה בתחילת השבוע ומאז מצבו קשה מאוד. ניתן להצטרף לאמירת תהילים משותפת בקישור בפנים:

קרא עוד  
סוער: עסקים בבית שמש נעקצו באלפי שקלים
  •  08/02/2021 11:29

מי מפיץ את השטרות המזוייפים? במערכת 'בית שמש חדשות' התקבלו בימים האחרונים פניות מבעלי עסקים ברחבי העיר, במספר שכונות, על עוקץ סדרתי, בחור או זוג המסתובבים עם חבילות של שטרות של 200 ש"ח מזוייפים, איתם הם עוקצים עסקים רבים בקניה עם השטרות או גם בחלוקתם לילדים על מנת שיהנו מהם. אמש הם הופיעו עם רכב זהוב כאשר באחת החנויות זיהו את השטרות וסירבו לתת להם שירות. המשטרה חוקרת אך טרם עלתה על החשודים. ב'בית שמש חדשות' נמשיך ונעקוב אחר הנושא עד לסיומו.

קרא עוד