. . .
מתקנים את המצלמות; נזק כבד למערכת
  •  25/02/2021 06:55

עובדי קבלן ועובדי עיריית בית שמש תחת אבטחה של מאבטחי העירייה ומשטרת ישראל, נראו עמלים לתקן את עמוד המצלמות בכיכר יהודה הנשיא, לאחר שבאחת ההפגנות שהתקיימו במקום הוצתה אש סביב לעמוד, אש ששרפה את מערכת המצלמות. עדי ראיה אמרו שנראה עשן יוצא גם סביב למצלמות עצמן. עם פתיחת ארון החשמל וארון הרשת של המצלמות על ידי העובדים, נראה בבירור נזק כבד. בתמונה המצורפת ששלח לנו שרוליק וולס ניתן לראות את המערכת שרופה:

קרא עוד  
עשרות מתנדבים יצאו להביא את שמחת החג לאזרחים ותיקים
  •  25/02/2021 06:47

עיריית בית שמש ערכה חלוקת מאות סלי מזון ומשלוחי מנות לאזרחים ותיקים ברחבי העיר. החלוקה נעשתה בשיתוף פעולה של פיקוד העורף ו חמ"ל קורונה העירוני. ישר כח גם למנהל החמ"ל איציק קניזו!! סייעו בחלוקה שוטרי משטרת ישראל מתחנת בית שמש, מתנדבי ארגון ידידים בית שמש, עשרות מתנדבי הנוער של מינהל החינוך ועוד.

קרא עוד  
הרב יעקב אוראל אטיאס ז"ל
  •  25/02/2021 06:02

בשבת נפטר אברך מבית שמש, יעקב אטיאס ז"ל בן 42, לאחר שחלה בנגיף הקורנה. יעקב ומשפחתו מתגוררים בבית שמש זה שנתיים, לאחר מגוריהם בירושלים. אברך יקר, ירא שמים ואהוב על כל מי שהכירו. הלוויתו התקיימה במוצאי שבת בהר המנוחות בירושלים. הותיר אחריו את אשתו ושלושה ילדים רכים.

קרא עוד  
רמה ג: גרפיטי גדול תחת ביתו של חייל צה"ל: צה"ל=שמד
  •  17/02/2021 12:29

הקיצונים ברמת בית שמש ג' מרימים ראש: כתב גרפיטי גדול עם המילים "צה"ל = שמד" התגלה הבוקר מתחת לביתו של חייל צה"ל, תושב רמת בית שמש ג', נגד שירותו הצבאי. הגרפיטי מגיע לאחר מספר פעמים שקיצונים צעקו עליו מילות גנאי. תושב שתיעד את הגרפיטי שואל: האם רמה ג' תיהפך לרמה ב'? לצילומי הגרפיטי לחצו כאן:

קרא עוד  
יכנסו סוף סוף לבתי הכנסת?
  •  17/02/2021 11:46

האם תושבי רמת בית שמש ד' יכנסו סוף סוף לבתי הכנסת? לאחר המתנה של למעלה מחצי שנה קיבלו אמש תושבי רמת בית שמש ד' הודעה, בה נאמר כי יתכן שלקראת כ"א אדר (5/3) הם יוכלו להיכנס סוף-סוף לבתי הכנסת, לא בחינם, אלא עליהם הם נדרשים לשלם 100,000 ש"ח שכירות לחמש שנים. כפי שדיווחנו - מצורפת תמונה - מתחם צפוף למדי ועמוס בקראוונים:

קרא עוד  
גם בחג הפורים משלבים זרועות למען החולים והמבודדים
  •  17/02/2021 08:15

מוקד משולב - מבצע משולב! גם בחג הפורים משלבים זרועות למען החולים והמבודדים, בית חב"ד בית שמש והמוקד העירוני יסייעו לכם בקיום מצוות קריאת מגילה. אם אתם או מי מבני משפחתכם לא יכולים לצאת לקריאת המגילה, צרו קשר עם המוקד העירוני בווצאפ:⁦ 0522197885⁩, השאירו פרטים ופעילי חב"ד יגיעו אליכם. תודה למשה כהן היקר - מנהל המוקד העירוני על פועלו הרב למען התושבים!

קרא עוד  
לא מפוצצים את פורים, נשמרים, נזהרים… וזוכים!!
  •  17/02/2021 05:50

מדי שנה סובלים ילדים מפגיעות בעיניים, בשמיעה, כוויות קשות ונזקים חמורים אחרים, בגלל שימוש בנפצים מסוכנים בתקופת ימי הפורים! בעזרת אחים מתחייבים: לא משחקים בנפצים, ונכנסים להגרלה על אופני הרים מדהימים! פורים שמח ובטוח! לכניסה להגרלה, כנסו לבפנים:

קרא עוד  
מבצע חיסונים גדול ומוצלח ● פרטים ותיעוד בלעדי
  •  16/02/2021 19:00

כאיש אחד בלב אחד: מבצע חיסונים מיוחד נערך אתמול באולם ספורט רמת בית שמש א', מרתון מיוחד אליו הגיעו מאות תושבים על מנת להתחסן בחיסון הראשון. על המבצע המיוחד פיקד מנהל החמ"ל העירוני איציק קניזו שעמל רבות להצלחתו. אנשי מד"א התארגנו במקום עם מאות מנות חיסון והתושבים שהגיעו נכנסו כמעט ללא עיכוב מיותר והתחסנו. כמה התחסנו במקום? האם מדובר באירוע חד פעמי או שתהיה הזדמנות נוספת? כל הפרטים ותיעוד מהמקום ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
"הוא היה פראמדיק מקצועי ובעל מוטיבציה רבה לעזור ולסייע לכל אחד"
  •  16/02/2021 10:07

"הוא היה פראמדיק מקצועי ובעל מוטיבציה רבה לעזור ולסייע לכל אחד". לאחר עשרה ימים בהם נאבקו הרופאים על חייו, הלך לעולמו פראמדיק מד"א ליאור חי סחראי ז"ל, בן 22 מבית שמש שנפגע קשה בתאונת דרכים סמוך למודיעין. משפחת מד"א אבלה עם לכתו של ליאור חי סחראי ז"ל. חבריו של ליאור להצלת חיים מספרים עליו, כנסו ל'כתבה המלאה' לקריאה:

קרא עוד  
גל פריצות מתמשך בבית שמש
  •  14/02/2021 07:26

גל פריצות בבית שמש: לפחות ארבע דירות נפרצו השבת בשכונת המשקפיים בבית שמש, לדירות נגרם נזק כבד ברכוש לאחר הפוגרום האדיר שחוללו הפורצים בדירות וכן מהשלל איתו הם יצאו לדרכם: כסף, כלי כסף, תכשיטים, מחשבים ועוד. פריצות אלו באות בהמשך לדירות הרבות שנפרצו בחודשים האחרונים בשכונת רמת בית שמש ב, ג, רמת אברהם ובשכונות נוספות. בצילומי האבטחה נראים לפחות שני פורצים רעולי פנים שהיו יתכן חלק מחולייה. נמשיך ונעקוב.

קרא עוד  
יש מי שדואג למאות ואלפי נוסעי 'סופרבוס' בבית שמש...
  •  14/02/2021 06:36

שעות לפני שבת, מלאו תחנות האוטובוסים במאות נוסעים שחפצו לצאת מהעיר לשבת, רק שאף אחד בחברת האוטובוסים לא ציפה לכמות כזאת. לשטח הוזעק איש קשרי הלקוחות של החברה נתי ספרין שמו, אדם יקר שיודע לנהל אירועים בסדר גודל של הוצאת עשרות אוטובוסים עמוסים נוסעים ובזמן לחוץ שכזה. נתי היה שם ובמשך הזמן שנותר ניווט את הסדרנים והנהגים אל התחנות העמוסות והנוסעים נשמו לרווחה על כסאותיהם באוטובוסים בדרכם ליעד. כתב 'בית שמש חדשות' עבר שם ותיעד את נתי מפקד על המבצע המורכב:

קרא עוד  
אירוע חיסונים ענק ברמת בית שמש א'
  •  12/02/2021 15:38

האם יחלקו צ'ולנט גם בבית שמש? פרסום ראשון ב'בית שמש חדשות': ביום שני יפתח מתחם חיסונים גדול לכל בחורי הישיבות בבית שמש. המתחם יפתח ברמת בית שמש א', מהשעה 4:45 בערב ועד לשעה 12:00 בלילה, באולם הספורט ברמת בית שמש א'. רמקולים שיסתובבו ברחובות יזמינו את הבחורים להתחסן. צ'ולנט לא יחלקו כפי שהיה בבני ברק, אבל כיבוד אישי כנראה יהיה. על הפקת האירוע אחראי איציק קניזו מנהל החמ"ל ובסיוע הדי.ג'יי עובדיה גבריאלי. האם בבית שמש יעקפו את בני ברק? שם ציון הרמזור השתפר באופן ניכר. נעקוב ונעדכן.

קרא עוד