. . .
מזל טוב לאיש החסד היקר הרב אברהם קאפ
  •  31/01/2021 12:32

בשם אלפי תושבי בית שמש גולשי 'בית שמש חדשות' נברך בברכת מזל טוב, מזל טוב! את איש החסד, יו"ר ארגון "עזרת אחים" בית שמש הרב אברהם קאפ שיחי', בהולדת נכדו, לבנו נתן שיחי'. רוב נחת מכל יוצאי חלציכם, שפע בכל מעשי ידיכם ושתמשיכו לעשות חיל וחסד עם כל התושבים היקרים. מערכת 'בית שמש חדשות'

קרא עוד  
נגיף הקורונה ממשיך להכות, נפטר אב ל-11 ילדים, תושב בית שמש
  •  29/01/2021 07:48

ברוך דיין האמת, בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של הרב נפתלי יעקב ברנשטיין ז"ל תושב הקריה החרדית שנדבק בנגיף הקורונה. הותיר אחריו 11 ילדים, 7 מתוכם שלא זכה להכניסם לחופה. הרב ברנשטיין מתגורר בבית שמש כעשרים וארבע שנים ומשתייך לקהילת המתמידים. הלוויתו תיערך היום בבית שמש. פרטים נוספים בפנים:

קרא עוד  
המשטרה במרדף אחר אוטובוסים
  •  28/01/2021 19:10

גולשי 'בית שמש חדשות' מתעדים עבורנו בשבוע האחרון מחסומים משטרתיים בכבישים הראשיים, בהם נעצרים אוטובוסים בלבד, שברובם נוסעים חרדים. בנוסף למחסומים, ניידות גלויות וסמויות המסיירות ברחבי העיר תועדו עוצרות אוטובוסים המסיעים תלמידים ונוסעים - חרדים. האם נהגי הרכבים הפרטיים הינם שומרי ההנחיות? או שמא זה מהסיבה כי לחרדים אין בחניה שני רכבים? כך אפשר להגיע אליהם בקלות - בתוך האוטובוסים.. לפניכם תיעודים ממחסומים 'לאוטובוסים בלבד':

קרא עוד  
שני לילות ללא מהומות ברמה ב', מדוע? האם חזרו לשמור על ההנחיות?
  •  27/01/2021 08:17

כוחות משטרה רבים הועמדו (שלשום) בכוננות בכניסה לרמת בית שמש ב', כוחות שכללו עשרות שוטרי יס"מ, מכת"זיות, בלשים, קצינים ושוטרי תחנת בית שמש. היתה אווירה של 'נקמה' בסגנון בני ברק באוויר, אך רגע לפני מה שנראה היה כהכרזת מלחמה על השכונה, הכוחות התקפלו כלעומת שבאו. אתמול בחרו הכוחות לפשוט על שכונת חפציבה. מה נשתנה? ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
עוד ערב של מהומות ברמת בית שמש ב'
  •  25/01/2021 08:52

לילה שחור של עשן וצחנה עבר על תושבים רבים ברמת בית שמש ב'. הכל החל בשעת ערב מוקדמת כאשר מעט לאחר השעה שבע בערב שוב פשטו כוחות המשטרה על השכונה. לקורא מן הצד זה נראה כאילו כפשיטה ענקית 'על כל השכונה'. זהו שלא. פשיטה נקודתית על חתונה בבית כנסת במרכז הרמה. מכאן והלאה? מהומה שאינה פוסקת, לילה שלם של משחקי חתול ועכבר בין המשטרה לתושבים. תיעוד נרחב בפנים:

קרא עוד  
משרד התחבורה מתערב, ישללו רשיונות נהגי האוטובוסים
  •  23/01/2021 18:43

לאור זאת שהמשטרה לא מצליחה - או לא עושה מספיק על מנת - לאכוף את הנחיות הקורונה, ובשטח האוטובוסים הרבים הממשיכים להסיע מידי יום מאות ואלפי תלמידים אל מוסדות החינוך בבית שמש. דוחות המשטרה ממומנים על ידי מליונר, אך במשרד התחבורה מתערבים והחל מהשבוע הודיעו כי נהגי האוטובוסים שיתפסו מסיעים תלמידים אל מוסדות החינוך יאבדו את רשיונם... לאור זאת חברות ההסעות בבית שמש ישבו בסוף השבוע לפגישה משותפת והודיעו למוסדות כי החל מיום א' (מחר) ישביתו את פעילות האוטובוסים. האם תנועת התלמידים תיפסק? האם מהלך זה יביא לסגירת המוסדות? קראו בפנים:

קרא עוד  
עליית מדרגה באכיפה הנוקשה, ערב קשה ברמת בית שמש
  •  21/01/2021 07:46

החוק והמשטרה מול התושבים: ערב סוער שכזה תושבי רמת בית שמש ב' יתקשו לשכוח. זה היה נראה עוד ערב של שיגרת חיים, חתונות ואירועים, מישהו אולי לא שם לב שדאגו מבעוד מועד להחשיך את כל מנורות הרחוב באיזור (!) כאשר כח גדול של משטרה נכנס לפתע לשכונה ומסתער על אולם אירועים. המוני תושבים יצאו והסתערו עד להגעתה של ה'מכת"זית' ששינתה את כללי המשחק. הפעם לא היו אלו רק 'קיצונים'. עוד פרטים ותיעוד בפנים:

קרא עוד  
ראש הממשלה 'עבר' בבית שמש
  •  18/01/2021 22:17

שעות של המתנה, עשרות שוטרים, מאות תושבים וראש ממשלה ש'עבר' בבית שמש. מאבטחי היחידה לאבטחת אישים דאגו היטב שאף תושב לא יוכל לראות גם לא לשבריר שניה את ראש הממשלה והוא נבלע מרכבו הישר אל מרפאת מאוחדת במרכז רמת בית שמש א'. הנחיות? אף אחד לא שמע על זה, גם לא המשטרה. יש גם מי שעשה על זה רווח פוליטי. סיכומו של ביקור, תמונות מבחוץ ומראש הממשלה שבפנים, ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
ערב שכולו צמיחה
  •  18/01/2021 22:11

ערב שכולו צמיחה: לרגל טו בשבט ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מארחת ערב של צמיחה. תושבים בעיר משכונות שונות, מגילאים שונים, מסביבות שונות נפגשים לדבר על צמיחה והתחדשות. לקישור, כנסו ל'כתבה המלאה':

קרא עוד  
בית שמש here we come!
  •  18/01/2021 21:16

📢📢📢 בית שמש here we come! בואו ללמוד תכנות 💻 תוך ארבעה חודשים (הקורס יתקיים דרך הזום) בקורס מקצועי וייחודי לתושבי בית שמש. סיוע בהשמה בסיום הלימודים 💡. הקורס במימון מלא 💰 (!!!) של הרשות המקומית והמשרד לפיתוח הפריפריה. להרשמה יש להירשם בלינק, לקישור כנסו לבפנים:

קרא עוד  
כשהפארק הענק הופך לנחל רחב וזורם
  •  18/01/2021 07:49

מה רבו מעשיך ה': בכל עת בה יורדים גשמים כפי שירדו בשפע הלילה, הפארק הענק 'ירמות' השוכן בין ההרים המוליכים אליו מי גשמים רבים, הופך להיות נחל רחב ומדהים. גולשי 'בית שמש חדשות' תיעדו הלילה והבוקר את כמות המים העצומה שעשתה את דרכה בתוך הפארק, מוזמנים לצפות בפנים:

קרא עוד  
בכל שעה זמין לעזור ולהציל חיים
  •  17/01/2021 07:56

כך נראה הרב אברהם קאפ, יו"ר ארגון 'עזרת אחים', בעת שקיבל בקשה להצלת יהודי לאחר השעה 1:00 בלילה, רץ להביא לו לביתו מחולל חמצן. ארגון 'עזרת אחים' התחדש בסוף השבוע בעוד עשרות מחוללי חמצן לעזור לתושבי בית שמש. ישר כח! נתי לוי היה ותיעד:

קרא עוד