. . .
השביתה הסתיימה, תועלת כפי הנראה לא תצמח ממנה
  •  03/01/2021 12:10

לא כפי שתוכנן בתחילה: שביתת נהגי סופרבוס הבוקר התקיימה רק בעיר בית שמש. כעשרים נהגים התרכזו עם אוטובוסיהם בסמוך למתחם הרכבת הסמוך לקניון הביג, שם עמדו הנהגים והפגינו לטענתם על אוזלת יד החברה כלפי התקיפות אותן הם חווים. תועלת כפי הנראה לא תצמח להם מכך, הנזק לעיר בית שמש ברור. הפרטים בפנים:

קרא עוד  
בשעות הקריטיות: האוטובוסים ישבתו
  •  02/01/2021 22:22

התקיפה בבית שמש שברה את הנהגים? ביום חמישי האחרון תיעד נהג חברת סופרבוס תקיפה של נערים כלפיו ברחוב נהר הירדן בבית שמש. התיעוד שרץ ברשת הביא את ועד העובדים להחליט על אסיפת הסברה והשבתה של מערך התחבורה לשעתיים, בשעות הכי קריטיות - 7:00-9:00 בבוקר, זמן היציאה לעבודה וללימודים, הפרטים בפנים:

קרא עוד  
ב24 שעות: שלוש תאונות קשות בבית שמש
  •  31/12/2020 14:31

עיר בטוחה בדרכים? בתוך פחות מ-24 שלוש תאונות בבית שמש, שתיים מתוכן קשות ובאותו הרחוב: אתמול בשעת צהריים היה זה אברך שנפצע באורח קשה ברחוב הרצוג בין כיכר בן קיסמא לכיכר לוי אשכול. הבוקר נהרגה אישה בתאונה בכיכר 'לב הרמה' ברחוב הרצוג ונהר הירדן, ובשעת צהריים נפצע רוכב אופניים באורח בינוני לאחר שהתנגש בעץ ברחוב בן זאב, בתמונות: התאונה הבוקר בכיכר 'לב הרמה' הפרטים בפנים:

קרא עוד  
חשבון המים, התושבים: עושקים אותנו, התאגיד: הצריכה גדלה
  •  30/12/2020 10:56

תושבים רבים – למעלה ממאה – הגיבו בדף הפייסבוק של 'בית שמש חדשות' על כך שחשבון המים שלהם גדל בצורה לא פורפורציונאלית בחודשים האחרונים. רבים מהם טוענים כי המדובר במספר נפשות קטן מאוד הדר באותה הדירה והחשבון הפך לגדול מאוד! היו גם מי שהביאו מספרים וסיפרו על מאות רבות של שקלים בחשבון החודשי. פנינו לתאגיד המים 'מי שמש' וביקשנו את תגובתם. בתאגיד אומרים כי החשבון הגדול נובע בעיקר משימוש גדול יותר של התושב שלדבריהם צורך יותר מים מאז תחילת הקורונה או גם הם מספרים כי יתכנו נזילות סמויות בצנרת הבית או הבנין. לנו זה נשמע מידי הרבה נזילות אצל יותר מידי תושבים. תגובת התאגיד המלאה ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
שאלות קשות לקראת ישיבת מליאת העירייה
  •  30/12/2020 07:18

הערב אמורה להתכנס מליאת מועצת העיר לישיבה מן המנין - כמידי חודש. לקראת הישיבה עולות בפנינו שתי שאלות קשות מאוד. האחת: האם שוב ינסו להפוך חצי מליון לשני מליון ש"ח? והשניה: אם באמת אכפת לכם מבטיחות שלה אתם זקוקים לשני מליון ש"ח, מדוע באמת לא תשקיעו את הכסף בבטיחות? הפרטים ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
בית שמש של עליזה בלוך עיר חרדית 'קיצונית'?
  •  29/12/2020 09:11

לוחות מודעות בעיר הוותיקה כוסו הלילה במודעות שכותרתם "ראש העיר הבטחת עיר ציונית, קיבלנו עיר קיצונית". האמנם? ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הביאה את בית שמש לתואר "עיר חרדית קיצונית"? שמעתם את ראש העיר קוראת לחרדים "בואו לגור בבית שמש"? קראו ב'כתבה המלאה' והביעו דעתכם:

קרא עוד  
עוברים ללמידה מרחוק
  •  28/12/2020 17:08

מינהל החינוך הצטרף: לאחר שלפני מספר שעות דווח ברשת 'בית שמש חדשות' בוואטסאפ על מעבר כיתות ה-יב ללמידה מרחוק, מינהל החינוך הוציא הערב הודעה רישמית בו הוא מורה למנהלים להעביר את כיתות ה-יב ללמידה מרחוק. אך נראה כי מישהו כאן עובר על החוק? ההמשך בפנים:

קרא עוד  
הנהלת העיר התכנסה לישיבה סוערת במיוחד
  •  28/12/2020 05:17

הערב התכנסה הנהלת העיר לישיבה סוערת במיוחד ולא רגילה בקואליציה של ראש העיר, במהלכה נרשמו מהלכים לא רגילים בין המפלגות לראש העיר. בין הנושאים: הגדלת הכח החרדי בוועדת רכש, תב"רים, והתקנת אנטנות סלולריות, גם רגע מביך נרשם במליאה. כל הפרטים ב'כתבה המלאה:

קרא עוד  
300 בנות מבית שמש באולם באשדוד
  •  27/12/2020 19:42

משטרת אשדוד איתרה הלילה 300 תלמידות סמינר מבית שמש שהתקהלו באולם בי"ס לפעילות עם צוות ההוראה. התלמידות פוזרו לבתיהן ושלושה מהמארגנות נקנסו כל אחת ב-5,000 ש"ח. צפו בוידיאו (הקצר) ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
בלעדי: תמונת מצב הקורונה המלאה בבית שמש
  •  27/12/2020 15:25

לקראת הסגר, בלעדי לגולשי 'בית שמש חדשות' - תמונת מצב הקורונה המלאה בבית שמש: לפני שבוע היינו עם 200 חולים מאומתים, מאז המספר זינק ואנחנו עם 571! אילו ערים ברשימה האדומה מעל בית שמש, אילו ערים מתחת לבית שמש? צפו בתרשימים מהחמ"ל העירוני של בית שמש, הזינוק במאומתי הקורונה לפניכם:

קרא עוד  
בית שמש אדומה, מהן ההשלכות?
  •  27/12/2020 07:34

העיר בית שמש הפכה השבת ל'אדומה', לאחר שאומתו בעיר תושבים רבים שנדבקו בנגיף הקורונה. האם הדבר ישפיע עלינו באופן מיידי - הגבלות ועוד? כל הפרטים ב'כתבה המלאה':

קרא עוד  
ישראל נכנסת לסגר שלישי; כל הפרטים
  •  24/12/2020 07:49

ראש הממשלה ושר הביטחון החליטו בדיון שקיימו אמש כי על מנת לבלום את התחלואה הגוברת בקורונה יחל סגר כללי ביום ראשון הקרוב, בשעה 17:00. הסגר יחול למשך שבועיים ויוארך בשבועיים נוספים אלא אם כן תושג המטרה - מספר נדבקים יומי קטן מאלף ומקדם הדבקה שנמוך מאחד. מה יהיה מותר ומה אסור, הכל ב'כתבה המלאה':

קרא עוד